  • 1. Data: 2014-06-17 16:23:48
    Temat: Klade gotówke, biore karte przedplacona i wychodze bez umowy czy innej kuli u nogi?
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Który bank oferuje karte płatniczą (przedpłaconą, do drobnych zakupów w sieci) bez
    wniosków, bez umów, bez numerów, bez spowiadania
    się z numeru buta pradziadka?
    Na zasadzie: kładę 50 zł na kontuarze, i wychodzę z kartą (niech to będzie nawet
    wydrukowany numer)?

  • 2. Data: 2014-06-17 19:09:57
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    W dniu 2014-06-17 16:23, 666 pisze:
> [...]
    > buta pradziadka?
    > Na zasadzie: kładę 50 zł na kontuarze, i wychodzę z kartą (niech to

    Bez umowy nie da rady. Nie ma rachunków anonimowych/na okaziciela.

    Darek

  • 3. Data: 2014-06-17 19:12:30
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

> [...]
    > buta pradziadka?
    > Na zasadzie: kładę 50 zł na kontuarze, i wychodzę z kartą (niech to

    BZWBK

  • 4. Data: 2014-06-17 23:33:37
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 17 Jun 2014 19:09:57 +0200, Darek <n...@p...maila.pl> wrote:
    > Bez umowy nie da rady. Nie ma rachunków anonimowych/na okaziciela.

    Właśnie tym są karty przedpłacone - na okaziciela.

    --
    Marek

  • 5. Data: 2014-06-18 00:38:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 17 Jun 2014 19:09:57 +0200, Darek napisał(a):

    > Bez umowy nie da rady. Nie ma rachunków anonimowych/na okaziciela.

    No nie wiem - z okazji Euro2012 zanabylem karte na straganie
    (bankowym). to bylo PKO SA..

    J.

  • 6. Data: 2014-06-18 10:03:44
    Od: Dąbrowski <n...@a...pl>

> [...]
    > buta pradziadka?
    > Na zasadzie: kładę 50 zł na kontuarze, i wychodzę z kartą (niech to

    Jeżeli nie musi być odbiór w oddziale z kontuarem to na przykład karta z
    mBanku odpowiada twoim wymaganiom
    http://allegro.pl/karta-mastercard-prepaid-pln-bre-m
    bank-paywave-i4316899467.html
    Żadnej umowy. Karta może lecz nie musi być spersonalizowana. Aby kartę
    spersonalizować wystarczy podać imię i nazwisko, niekoniecznie swoje.

  • 7. Data: 2014-06-18 11:41:39
    Od: MonikaA <z...@y...com>

    W dniu wtorek, 17 czerwca 2014 16:23:48 UTC+2 użytkownik 666 napisał:
    > Kt�ry bank oferuje karte p�atnicz� (przedp�acon�, do drobnych zakup�w w
    sieci) bez wniosk�w, bez um�w, bez numer�w, bez spowiadania

    > siďż˝ z numeru buta pradziadka?
    >
    > Na zasadzie: k�ad� 50 z� na kontuarze, i wychodz� z kart� (niech to
    b�dzie nawet wydrukowany numer)?

    http://www.bzwbk.pl/karty-platnicze/karty-przedplaco
    ne-pre-paid/karty-z-doladowaniem/karta-prepaid-z-dol
    adowaniem.html

    Sprzedają je też na Openerze tylko z innym logo ;-)

  • 8. Data: 2014-06-19 16:36:28
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Pytanie, jak zapłacić w sieci.
    Przy płatności chyba zawsze trzeba podać imię i nazwisko, a karta zanonimizowana
    takich danych nie ma.
    Inaczej, niż popełniając "nieformalność" podania innych danych przy rejestracji
    on-line.

    -----

  • 9. Data: 2014-06-19 16:37:45
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Myślisz?
    A przy opłacaniu za kartę żądają podania danych osobowych i okazania D.O.?

    -----

  • 10. Data: 2014-06-19 18:04:43
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    W dniu 2014-06-19 16:37, 666 pisze:
    > Myślisz?
    > A przy opłacaniu za kartę żądają podania danych osobowych i okazania D.O.?
    >

    > -----

    Np tutaj.
    http://bank-zachodni-wbk.na.allegro.pl/

    Zamawiasz internetową kartę za 4,99 na jakiekolwiek fikcyjne dane.
    Albo zamawiasz kartę z plastikiem, gdzie musi być jedynie adres do
    wysyłki. A gdy chcesz uniknąć przekazania danych o osobie doładowującej
    kartę, to po prostu doładowujesz ją przekazem pocztowym na numer konta
    karty, gdzie dane w przekazie też moga być fikcyjne. Po prostu trwa to
    wtedy dłużej, takie doładowanie.