  • 1. Data: 2014-06-16 17:44:51
    Temat: ING pogrywa?
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dawno nie wchodziłem na swoje konto w ING, więc dla odświeżenia pamięci
    postanowiłem je odwiedzić.
    Kilka kolejnych prób zalogowania (na pewno poprawnym loginem i hasłem!)
    zakończyło się niepowodzeniem oraz informacją że moje konto
    prawdopodobnie zostało zablokowane, i że celu odblokowania konta należy
    kliknąć w podany link.
    Klikam w link, nowe okno zawiera rubryki, do których należy wpisać swój
    login, PESEL, a także kod Captcha. Jak na razie nie jest źle.
    Jednak poniżej jest do zafajkowania okienko przy napisie:
    "Oświadczam, że przed wysłaniem Wniosku o odblokowanie dostępu do
    systemu bankowości internetowej ING BankOnLine zapoznałem się
    z regulacjami, instrukcjami oraz Tabelą opłat i prowizji."

    Ewidentnie zablokowali konta wszystkim użytkownikom po to, żeby każdy z
    nich potwierdził, że zapoznał się z tymi dokumentami!
    Ciekawe co w nich ukryli, że posunęli się do takiego numeru?

    Na początek ściągnąłem TOiP - dokument PDF liczący 39 stron!
    Klikam w "regulacje" - otwiera mi się strona licząca 16 dokumentów PDF,
    diabli wiedzą ile stron liczy każdy z nich!

    Nie wiem, czy oni sobie wyobrażają, że ja stracę kilka godzin swojego
    czasu i będę studiował te wszystkie dokumenty tylko po to, żeby
    skorzystać z tego ich konta?
    Chyba na głowę upadli!
    Całkiem odechciało mi się korzystać z ich usług.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 2. Data: 2014-06-16 19:07:06
    Temat: Re: ING pogrywa?
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl>

    jesteś pewny że logowałeś się do prawdziwego ING?

  • 3. Data: 2014-06-16 19:42:40
    Od: W <w...@w...pl>

    Chris94 wystukał, co następuje:

    > Dawno nie wchodziłem na swoje konto w ING, więc dla odświeżenia pamięci
    > postanowiłem je odwiedzić.
    > [... bla bla bla pierdoły... ]

    tak, jeżeli wszystkim == Tobie to możesz siać ferment...

  • 4. Data: 2014-06-16 21:48:25
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Mon, 16 Jun 2014 10:07:06 -0700 (PDT), zarząd komplementariusza
    napisał(a):

    > jesteś pewny że logowałeś się do prawdziwego ING?

    Tak, jestem pewien.
    Jestem pewien również, że poprawnie wpisywałem login i hasło.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 5. Data: 2014-06-17 23:21:01
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Chris94" lnn3em$3tm$...@o...futuro.pl

    > Nie wiem, czy oni sobie wyobrażają, że ja stracę
    > kilka godzin swojego czasu i będę studiował te
    > wszystkie dokumenty

    Moim zdaniem -- tak. Kiedyś ,,przestudiowałem''
    warunki (dziurawe jak sito) ich karty kredytowej.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'