  • Data: 2014-10-23 13:25:07
    Temat: Re: Kij w bary mbanku
    Od: dizel <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 22 Oct 2014 12:42:04 +0200, "xxx" <x...@w...pl> wrote:

    >Za wyłączenie starego interfejsu. Ale o tym była już mowa, zgadzam się w
    >całej rozciągłości z przedmówcami. Dodatkowo, okazuje się, że żeby
    >korzystać z bankomatów euronetu, muszę zapłacić dodatkowe 5 zł. (cash4u
    >działa jak działało).
    >*Stąd pytanie - co w zamian?* Chodzi o bank, który oferuje bezpłatne
    >przelewy, kartę debetową/bankomatową bez konieczności dokonywania
    >zakupów by za nią nie płacić, wszystkie bankomaty (ze względu na
    >"jeżdżącą" pracę korzystam z wielu, przynajmniej 8-10 razy w miesiącu w
> [...]

    Nie wiem po co siać panikę. Bankomaty euronetu są dalej darmowe.
    Jedyne na co trzeba zwracać uwagę to to że taki bankomat musi się
    znajdować na liście bankomatów na stronie mbanku.Tu:
    http://www.mbank.pl/o-nas/kontakt/lokalizacja/?searc
    h=1&country=pl&wyplata=on&wplata=on&voiv=3&city=283&
    show=Poka%C5%BC
    Bo może zdarzyć się taka sytuacja że jeżeli skorzystamy z bankomatu
    euronetu który nie będzie dostępny na tej liście to zostanie pobrana
    opłata. Już od kilku lat tak jest.