  • Data: 2014-10-22 14:15:15
    Temat: Re: Kij w bary mbanku
    Od: Czarek Grądys <c...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.10.2014 o 14:02, Wiesiaczek pisze:

    > Popieram.
    > Ja zmieniłem kilka dni temu i mam bankomaty darmowe na całym świecie.
    > Ciekawe tylko jak długo, ale to już inny temat :)

    Myślę, że trzeba się spieszyć, już na jakimś forum przeczytałem, że przy
    rozwiązywaniu umowy robią trudności, że im się podpis niezgadza z wzorem
    i za weryfikacje każą sobie płacić, nie pamiętam czy 2 dychy, czy dwie
    stówy ;) Pewnie będą utrudniać coraz bardziej, więc kto pierwszy, ten
    lepszy!

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl