  • Data: 2014-10-22 15:56:28
    Temat: Re: Kij w bary mbanku
    Od: wiatrak <w...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jednak zacząłem od najprostszego rozwiązania - kliknąłem "Rozwiąż umowę o
    > prowadzenie konta"(*) w serwisie transakcyjnym........
    >
    > Niemal równo miesiąc po dyspozycji - wczoraj - dostałem maila, że:

    Ja również kliknąłem wypowiedzenie w serwisie transakcyjnym. Ale z
    racji, że nie posiadałem już ich karty, kliknąłem okres "skrócony"
    wypowiedzenia. W ciągu pół minuty miałem telefon od nich z pytaniem:
    DLACZEGO ???????? nie chcę mieć już u nich tego "wypasionego" konta.
    Odpowiedziałem zgodnie z prawdą, że spowodowane jest to przymusowym
    przeniesieniem do nowego interfejsu, którego ja nie mam zamiaru używać.
    Koniec. Kropka.
    Pytałem panienki ile trwa taki skrócony okres wypowiedzenia.
    Odpowiedziała, że nie jest dokładnie sprecyzowane jak długo taki okres trwa.

    Wypowiedzenie złożone 13 października, dziś jest 22 październik. Dalej
    mogę się logować i nie dostałem informacji o tym, że wypowiedzenie się
    dokonało.
    Pewnie się okaże, że okres skrócony to nie miesiąc tylko 29 dni. Wcale
    bym się nie zdziwił, bo tam nic nie jest już normalnie.