  • 20. Data: 2002-01-30 15:04:49
    Temat: Re: Kiedy mBank i karty chip-owe?
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Jan 30, 2002 at 03:52:47PM +0100, w...@p...onet.pl wrote:

    > ale może jeszcze coś zrobią, "nadzieja matka wynalazców"

    Jak bym im na tym zalezalo to by ze spamerami tez walczyli. Az tym prosciej.

    --

    --w

  • 22. Data: 2002-01-30 15:04:49
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Jan 30, 2002 at 03:51:14PM +0100, w...@p...onet.pl wrote:

    > dlatego, że my wtedy zapłacimy za wydanie takiej karty, każdy tak pomysli i
    > bank zarobi troszke kasy

    jesli bank (inteligo) by mial wychodzic z takiego zalozenia to juz
    teraz by kazal za karty placic.

    Poza tym gro kosztow i tak idzie to firmy ktora karty robi.

    Poza tym bank predzej zjedzie z odsetek dla klientow bo na tym ma
    wiekszy zysk niz bedzie na jednej karcie zarabial 4 zl.

    --

    --w

  • 23. Data: 2002-01-30 15:10:01
    Od: <n...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Poza tym bank predzej zjedzie z odsetek dla klientow bo na tym ma
    > wiekszy zysk niz bedzie na jednej karcie zarabial 4 zl.

    wiem,ale trzeba mieć nadzieję że się kiedyś zobaczy coś wypukłego,coś z chipem
    i napisem inteligo.

  • 24. Data: 2002-01-30 15:11:12
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > Jak bym im na tym zalezalo to by ze spamerami tez walczyli. Az tym prosciej.

    weim że z tym prościej, ale im sie nieche bo za walke ze spamerami im nikt nie
    płaci. a za karte mogli by pobierać sobie.

  • 25. Data: 2002-01-30 15:13:30
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > Wiesz, dalo sie zauwazyc ;-)
    >
    > Ja mowilem o karcie a nie o banku.

    ja wolę się trzymać od mbanku(izzybank,izzykarta,itp) z daleka.

  • 26. Data: 2002-01-30 22:21:00
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości ...

    > taki sam mail dostałem jak pytałam o wypukłą VC więc dedukuję z tego że
    może to
    > połączą w jeden kawałek plastiku.

    Slabo dedukujesz.
    Z tego, co wyzej, to tylko jeden wiosek mozna
    wyciagnac: maja jedna, standardowa odpowiedz dla
    natretow.

    JO

  • 27. Data: 2002-01-30 22:22:52
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości ...

    > bardzo możliwe, ale może sobie to gdzies zapisują i wykorzystają dla dobra
    > klientów.

    Przy 100 tys klientow (jak sie sami chwala)?? Dobrze jak
    zapisza sobie, ile, komu sa winni.

    JO

  • 28. Data: 2002-01-30 22:24:18
    Od: <a...@p...onet.pl>

    > może to
    > >
    > Slabo dedukujesz.
    > Z tego, co wyzej,  to tylko jeden wiosek mozna
    > wyciagnac: maja jedna, standardowa odpowiedz dla
    > natretow.

    możliwe, a może też gdzieś sobie to zakodują w głowie i coś z tym zrobią
    pożytecznego

  • 29. Data: 2002-01-30 22:26:56
    Od: <a...@p...onet.pl>

    > Przy 100 tys klientow (jak sie sami chwala)?? Dobrze jak
    > zapisza sobie, ile, komu sa winni.

    ano tak.
    a pozatym to może coś wymyślą i nidługo zobaczymy chip z napisem inteligo.

  • 30. Data: 2002-01-30 22:32:28
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości ...

    > bo ładnie wygląda, a czasem i urządzenia bedą korzystać z chipa.

    Po raz drugi, jednego dnia, powaliles mnie
    na podloge. To wyczyn.

    JO