  • 11. Data: 2002-01-30 14:17:39
    Temat: Re: Kiedy mBank i karty chip-owe?
    Od: <w...@p...onet.pl>

    > Użytkownik <w...@p...onet.pl> napisał
    > w wiadomości
    > pasek magnetyczny.
    >
    > chip for ...chip :-))

    "chip dla chipa" zgadza się, chip bardzo ładnie wygląda i dlatego chciałbym go
    mieć na swojej karcie z inteligo.

  • 12. Data: 2002-01-30 14:21:46
    Od: <w...@p...onet.pl>

    > a ja z tego dedukuje ze dla kazdego maja te sama odpowiedz...

    bardzo możliwe, ale może sobie to gdzies zapisują i wykorzystają dla dobra
    klientów.

  • 13. Data: 2002-01-30 14:27:55
    Od: "Wojciech Florczyk" <w...@f...net>

    a ja z tego dedukuje ze dla kazdego maja te sama odpowiedz...

    WF

  • 14. Data: 2002-01-30 14:47:25
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Jan 30, 2002 at 03:01:31PM +0100, w...@p...onet.pl wrote:

    > taki sam mail dostałem jak pytałam o wypukłą VC więc dedukuję z tego że może to
    > połączą w jeden kawałek plastiku.

    A, to ja dedykuje ze dostales 'standardowa odpowiedz nr. 6' czyli
    'spadaj klient'.

    Jak zglaszam im spamerow tez ciagle dostaje klasyczna odpowiedz. Za
    kazdym razem te sama.

    --

    --w

  • 15. Data: 2002-01-30 14:47:25
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Jan 30, 2002 at 03:21:46PM +0100, w...@p...onet.pl wrote:

    > bardzo możliwe, ale może sobie to gdzies zapisują i wykorzystają dla dobra
    > klientów.

    Uch, usmialem sie.

    A dlaczego cos ma byc dla dobra klientow?

    --

    --w

  • 16. Data: 2002-01-30 14:47:25
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Jan 30, 2002 at 03:02:49PM +0100, w...@p...onet.pl wrote:

    > bo ładnie wygląda, a czasem i urządzenia bedą korzystać z chipa.

    To sobie izzy wyrob, tez jest ladna. A na pewno tansza od chipa.

    --

    --w

  • 17. Data: 2002-01-30 14:51:14
    Od: <w...@p...onet.pl>

    > Uch, usmialem sie.
    >
    > A dlaczego cos ma byc dla dobra klientow?

    dlatego, że my wtedy zapłacimy za wydanie takiej karty, każdy tak pomysli i
    bank zarobi troszke kasy

  • 18. Data: 2002-01-30 14:52:47
    Od: <w...@p...onet.pl>

    > A, to ja dedykuje ze dostales 'standardowa odpowiedz nr. 6' czyli
    > 'spadaj klient'.
    >
    > Jak zglaszam im spamerow tez ciagle dostaje klasyczna odpowiedz. Za
    > kazdym razem te sama.

    ale może jeszcze coś zrobią, "nadzieja matka wynalazców"

  • 19. Data: 2002-01-30 14:54:04
    Od: <w...@p...onet.pl>

    > To sobie izzy wyrob, tez jest ladna. A na pewno tansza od chipa.

    nie przepadam za mbankiem, wole inteligo.

  • 21. Data: 2002-01-30 15:04:49
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Jan 30, 2002 at 03:54:04PM +0100, w...@p...onet.pl wrote:

    > nie przepadam za mbankiem, wole inteligo.

    Wiesz, dalo sie zauwazyc ;-)

    Ja mowilem o karcie a nie o banku.

    --

    --w