  • 1. Data: 2002-01-30 10:44:27
    Temat: programy lojalnościowe - karty chip
    Od: <a...@p...onet.pl>

    jedynym znanym mi programem lojalnoścowym który wydaje karty chip jest shell
    smart. czemu idea,plus i inni nadal używają magnetycznych?

  • 2. Data: 2002-01-30 10:49:59
    Temat: Re: programy lojalnościowe - karty chip
    Od: Marcin Raczyński <r...@c...com.pl>

    > jedynym znanym mi programem lojalnoścowym który wydaje karty chip jest shell
    > smart. czemu idea,plus i inni nadal używają magnetycznych?
    >
    > --

    PKN Orlen "VITAY" też

  • 3. Data: 2002-01-30 10:55:31
    Od: "Aleksander W. Oleszkiewicz" <a...@o...NOSPAM.net>

    > jedynym znanym mi programem lojalnoścowym który wydaje karty chip jest
    shell
    > smart.

    to dopisz jeszcze Orlenowski Vitay.

    > czemu idea,plus i inni nadal używają magnetycznych?

    Może są dużo tańsze ?

    A z resztą po co mają dawać klientowi chipa skoro pasek
    załatwia wszystko czego potrzebują, w idei zresztą nawet z
    paska nigdy nie korzystałem, sam numer karty wystarczał.

    Pozdrawiam.
    --
    inż. Aleksander W. Oleszkiewicz |
    SQ5FLH | www.Oltex.NET

  • 4. Data: 2002-01-30 11:17:08
    Od: <d...@p...onet.pl>

    > Użytkownik <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > shell
    >
    > to dopisz jeszcze Orlenowski Vitay.

    vitay działą tylko w polsce, i karta jets wydawana przy pierwszym zakupie.
    shell działa w całej europie i mozna bez żadnych zakupów ją wyrobić.

    > Może są dużo tańsze ?
    >
    > A z resztą po co mają dawać klientowi chipa skoro pasek
    > załatwia wszystko czego potrzebują, w idei zresztą nawet z
    > paska nigdy nie korzystałem, sam numer karty wystarczał.

    bo karta chipowa jest trwalsza. pominijam względy estetyczne że chip ładnie
    wygląda na karcie.

  • 5. Data: 2002-01-30 11:18:34
    Od: <d...@p...onet.pl>

    > Użytkownik <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > PKN Orlen "VITAY" też

    orlen vitay jest krajowy i wymaga pierwszego zakupu.
    shell smart działa w całej europie, i można spokojnie w domu wypełnić formularz.

  • 6. Data: 2002-01-30 11:32:16
    Od: Andrzej Komisarski <a...@t...net.pl.usun>

    <a...@p...onet.pl> napisał(a):

    >jedynym znanym mi programem lojalnoścowym który wydaje karty chip jest shell
    >smart. czemu idea,plus i inni nadal używają magnetycznych?

    Co rozumiesz przez "programem lojalnoścowy" (zwłaszcza
    w kontekście "idea,plus i inni")?

  • 7. Data: 2002-01-30 12:01:30
    Od: <d...@p...onet.pl>

    > Co rozumiesz przez "programem lojalnoścowy" (zwłaszcza
    > w kontekście "idea,plus i inni")?

    program w którym zdbiera się punkty.
    idea - idea profit
    plus - plus 5
    inni - stacje bezynowe orlen,itp.

  • 8. Data: 2002-01-30 12:19:10
    Od: <d...@p...onet.pl>

    > Co rozumiesz przez "programem lojalnoścowy" (zwłaszcza
    > w kontekście "idea,plus i inni")?
    program w którym zbiera się punkty za coś i na coś.
    idea - profit
    plus - plus 5
    inni, np.orlen,itp.

  • 9. Data: 2002-01-30 15:12:06
    Temat: Odp: programy lojalnościowe - karty chip
    Od: "Krzysiek" <k...@n...e.pl>

    > orlen vitay jest krajowy i wymaga pierwszego zakupu.
    > shell smart działa w całej europie, i można spokojnie w domu wypełnić
    formularz.
    Hmmmm autor piwerwszego postu mial na myśli pytanie o karty lojalnosciowe -
    czipowe - jakie istnieją..
    A ty odpowiadasz na pytanie jakie są miedzynarodowe i jakie mozna zdobyc w
    domu... Hmmm.... MOcno odbiegłeś os głównego pytania.
    No i op co karta programu lojalnościowego produktu, którego nie kupujesz????
    A wracjać do głównego wątku - a dlaczego kary mają być nie-czipowe?
    W wypadku Idei ja np. prawdopodobnie nigdy nie będę miał potrzeby użycia
    tej karty.. Punkty wymieniam na minutki, bo nie wydaję na komórkwe
    tysięcy... Minutki zaś nie potrzebują okazania karty. Mozna by rzec, że
    karty czipowe być może są sensowne, gdy zakłada sie cześte ich używanie....
    Jak w Vitay....

  • 10. Data: 2002-01-30 15:13:58
    Od: "Krzysiek" <k...@n...e.pl>

    > vitay działą tylko w polsce, i karta jets wydawana przy pierwszym zakupie.
    > shell działa w całej europie i mozna bez żadnych zakupów ją wyrobić.
    Zrozum człowieku, żę w pytaniu ni ebyło kryterów terytorialnych zakresu
    używalnosći karty.

    > bo karta chipowa jest trwalsza. pominijam względy estetyczne że chip
    ładnie
    > wygląda na karcie.
    hmm
    myślę, że chiap tez łatwo skasowac..
    a estetyka... cóż.... na magnetycznej tez można narysować chipa..