  • 1. Data: 2002-01-30 11:47:38
    Temat: Stopy -2
    Od: "ROBBO" <r...@s...ec.pl>

    kto pierwszy inteligo czy mbank ?

  • 2. Data: 2002-01-30 11:56:37
    Temat: Re: Stopy -2
    Od: "Dave" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ROBBO" <r...@s...ec.pl> napisał w wiadomości
    news:a38mij$fr5$1@news.tpi.pl...
    > kto pierwszy inteligo czy mbank ?

    jeden i drugi. A jak obniza o 2pkt i za miesiac dojdzie podatek od odsetek
    to roznica miedzy marmurami a mBankiem i Inteligo bedzie niezauwazalna...

    D.

  • 3. Data: 2002-01-30 11:56:42
    Od: "ROBBO" <r...@s...ec.pl>

    Dave napisał(a) w wiadomości: ...
    >Użytkownik "ROBBO" <r...@s...ec.pl> napisał w wiadomości
    >
    >jeden i drugi. A jak obniza o 2pkt i za miesiac dojdzie podatek od odsetek
    >to roznica miedzy marmurami a mBankiem i Inteligo bedzie niezauwazalna...

    Jeden i drugi nie moze byc pierwszy :)
    a marmurki to tez chyba beeda miec podatek
    Tylko jak PEKAO SA obnizy ROR o 2 pkt to bedzie na ZERO

  • 4. Data: 2002-01-30 12:03:53
    Od: "Pawel Prusinski" <i...@a...net.pl>

    > Tylko jak PEKAO SA obnizy ROR o 2 pkt to bedzie na ZERO

    Nie tak do konca bedzie 0.6
    Czyli jak w Japoni :-) szkoda ze stopa zycia jest na innym

    Pawel

  • 5. Data: 2002-01-30 12:05:40
    Od: "Dave" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bernard Oleszek" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > - dostęp 24h
    > - 0 za prowdzenie
    > - 0 za przelewy (przynajmniej mBank)
    >
    > kilka różnic zostanie...

    to samo masz np. w Lukasie (e-konto pro). A byc moze oprocentowanie bedzie
    tam nawet lepsze niz w mBanku czy Inteligo.

    D.

  • 6. Data: 2002-01-30 12:08:47
    Od: "Dave" <d...@p...onet.pl>

    > Jeden i drugi nie moze byc pierwszy :)

    tak. Tylko ze jak jeden zmieni to za pare dni zrobi to drugi...

    > a marmurki to tez chyba beeda miec podatek
    > Tylko jak PEKAO SA obnizy ROR o 2 pkt to bedzie na ZERO

    sa banki marmurowe gdzie oprocentowanie ROR jest zblizone do mBanku czy
    Inteligo. Sadze ze na dluzsza mete mBank czy Inteligo nie beda nic wiecej
    oferowac od innych bankow.

    D.

  • 7. Data: 2002-01-30 12:38:23
    Od: "ROBBO" <r...@s...ec.pl>

    Dave napisał(a) w wiadomości: ...

    >to samo masz np. w Lukasie (e-konto pro). A byc moze oprocentowanie bedzie
    >tam nawet lepsze niz w mBanku czy Inteligo.

    No Lukas to taki kiepski marmurek. Widziales gdzies marmury w Lukasie. ?
    A oprocentowanie ma bardzo dobre fakt ale kapitalizacja juz 3 miesieczna

  • 8. Data: 2002-01-30 13:03:01
    Od: "Bernard Oleszek" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > to roznica miedzy marmurami a mBankiem i Inteligo bedzie niezauwazalna...

    Pozdrawiam
    Bernard

  • 9. Data: 2002-01-30 13:21:19
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "Dave" <d...@p...onet.pl> wrote in message
    > sa banki marmurowe gdzie oprocentowanie ROR jest zblizone do mBanku czy
    > Inteligo. Sadze ze na dluzsza mete mBank czy Inteligo nie beda nic wiecej
    > oferowac od innych bankow.

    Wpierw piszesz, że SĄ banki, a potem, że od INNYCH banków. To się zdecyduj.
    Dla mnie sprawa jest prosta. 10 > 4, a 6 > 0 (w uproszczeniu, ale tak to
    wygląda w porównaniu do największych polskich marmurów).

    K. Kowalski

  • 10. Data: 2002-01-30 13:23:51
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    > to samo masz np. w Lukasie (e-konto pro). A byc moze oprocentowanie bedzie
    > tam nawet lepsze niz w mBanku czy Inteligo.

    Szkoda, że Twoje porównanie na tym się kończy. Niedawno pisałem o ukrytych
    cechach marmurków.
    Na szczęście Twoje czarne (i irracjonalne) prognozy nie będą raczej miały
    wpływu na rzeczywistość ;-)

    K. Kowalski