    From: poilkj <u...@d...invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kasa z bankomatu za granica
    Date: Wed, 05 May 2004 14:11:50 -0500

    JaK wrote:

    > Tak, ale ja mam wlasnie zlotowki i jak kupie dolary powiedzmy dzis to
    > zaplace za $1 cos okolo 3zl97gr. Pytanie czy wyjmujac bez prowizji za
    > granica z konta zlotowkowego w Citi nie okaze sie, ze jest nizszy
    > przelicznik niz kupna w kantorze. Oni w bankach przy wyplatach gotowkowych
    > za granica stosuja kurs sredni czy kurs kupna?

    Nie wiem jaki kurs stosuje citi, ale zapewne gorszy niz kantor.
    Jak już bardzo chcesz zaoszczędzić te 50 zł, to kup dolary w kantorze,
    załóż sobie konto dolarowe i wyrób do niego kartę. Nie ma znaczenia jaka.
    pekao s.a. wydaję fajną debetową visę dolarową. Karta jest wypukła a a
    nazywa się debetowa, dlatego, że autoryzuje transakcje do wysokosci
    salda na koncie.
    Citek zapewne też coś takiego ma.