  • Data: 2004-05-05 14:08:49
    Temat: Re: Kasa z bankomatu za granica
    Od: "JaK" <j...@t...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl> wrote in message
    news:c7apkk$g63$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "JaK" <j...@t...megapolis.pl> napisał w wiadomości
    Dodam,

    > IMHO najbardziej się opłaca kupić dolary, wpłacić na konto w Citi, podpiąć
    > Maestro do konta dolarowego i wypłacać dolary wprost z konta.

    Tak, ale ja mam wlasnie zlotowki i jak kupie dolary powiedzmy dzis to
    zaplace za $1 cos okolo 3zl97gr. Pytanie czy wyjmujac bez prowizji za
    granica z konta zlotowkowego w Citi nie okaze sie, ze jest nizszy
    przelicznik niz kupna w kantorze. Oni w bankach przy wyplatach gotowkowych
    za granica stosuja kurs sredni czy kurs kupna?