    From: AP <c...@e...dyndns.org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kasa do USA - PARANOJA!
    Date: Sat, 29 Nov 2003 02:18:34 GMT

    In article <FePxb.32509$cJ5.5090@www.newsranger.com>, L...@v...net
    says...

    > "Jarek Andrzejewski" <j...@d...com.pl> wrote in message

    > Citi bank do Citi. Zgadlem?

    Nie... akurat nie .... od jednego z grupowiczow giedys slyszlaem ze Citi
    US do Citi PL go nic nie kosztuje kiedy robi to przez WWW. Kilku
    godzinne rozmowy z Citi przyniosly mi tylko informacje, ze za taki
    transfer pobieraja w Citi US 15 dolcow. Nie oplacalo mi sie zakladac
    konta w Citi US bo w stanie w ktorym mieszkam akurat nie ma zadnego
    oddzialu a mi sie nie chce slac czekow do oddzialu i czekac kilka dni na
    uznanie konta.

    Ja robie Wells Fargo -> Citi PL. Od razu z gory uprzedzam, jak
    zadzwonisz do banku ?Wells Fargo/ to zapiewaja ci hmm... chyba $30.
    Nawet dlugie dyskusje z wiceprezesem oddzialy przynosily odpowiedz $30
    (ich tlumaczenie "bo to przelew miedzynarodowy") .... ALE .. po kilku
    interwencjach w banku zadzwonil kierownik (?) i wyjasnil, ze przelew do
    Citi PL jest obciazany jak za przelew KRAJOWY (fed wire) gdyz oni sla
    pieniadze tylko do Citi w NY. Standardowa oplata za przelew krajowy w
    Wells Fargo to $15 ... CHYBA, ze bedziesz mial ZDEFINIOWANE przelewy,
    wtedy zlecenia zlozone przez telefon ida za $10. Jak na razie wykonalem
    juz kilka takich przelewow i wszystkie przynosily taki sam skutek, jesli
    chodzi o prowizje za przelew - $10

    AP