  • 51. Data: 2005-02-16 17:09:05
    Temat: Re: Karty płatnicze pre-paid???
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    WAM napisał(a):

    > Hm. Nie do konca tak...
    > Placi tyle samo za polaczenie miedzystrefowe z sieci stacjonarnej co
    > za polaczenie z sieci komorkowej (0,60 / 0,30 za min.). Polaczenia
    > lokalne i strefowe sa tansze (0,24 / 0,24) :)
    > http://www.tp.pl/pdf/biznes/numery_firmowe/bezplatna
    _infolinia/cennik.pdf

    Dzięki za doprecyzowanie. W każdym razie gdyby trzymac się tej logiki
    bank powinien zablokować także przychodzące połączenia na swoje 0800 ze
    stref innych niż swoja własna (22 w większości)...

    A blokując połaczenia z Idei - wystawia sam sobie świadectwo swojego
    proklienckiego nastawienia.

    Co innego, gdyby połączenia przychodzące z Idei były w innej cenie dla
    abonenta usługi.

    Oczywiście zakładam, że bank korzysta z 0800 TP.

  • 52. Data: 2005-02-16 18:42:36
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>

    Wojciech Nawara napisał(a):

    > A co ja, cennik jestem? Przecież jest info w TOiP.
    >
    > Tak, jest darmowe.

    Jednak cennik ;-D

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 53. Data: 2005-02-20 18:44:23
    Od: "Tomasz" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> napisał w
    wiadomości news:cur3k9$eo7$1@news.elsat.net.pl...

    > Mówiłem ogólnie o tym, że nie widzę wyższości kart "przedpłaconych" nad
    > kartami podpiętymi do konta. Karty pre-paid to de facto też karty
    > podpięte do konta z ogranicznoną funkcjonalnością (np brak możliwości
    > przelania środków gdziekolwiek indziej).
    >
    > Niektórzy napalają się na karty przedpłacone ale ja nadal nie rozumiem -
    > co w nich takiego atrakcyjnego w stosunku np do eKonta mBanku z VE lub
    > VE inteligo (jeśli chodzi o płatności internetowe).

    Przede wszystkim nie musisz zakładać konta. Wchodzisz i kupujesz .....
    przekazujesz komu chcesz i o nic się nie martwisz.
    O pre-paidzie w GSM też na początku mówiono że za drogi, mało funkcjonalny
    .... ale mineło kilka lat i :)

    Tomasz
    <NOTO>

  • 54. Data: 2005-02-21 07:10:59
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Tomasz" <w...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> napisał w
    > wiadomości news:cur3k9$eo7$1@news.elsat.net.pl...

    > Przede wszystkim nie musisz zakładać konta. Wchodzisz i kupujesz .....

    i kupujac zakladasz konto...;-)

    > przekazujesz komu chcesz i o nic się nie martwisz.

    podobno niezgodnie z regulaminem...

    Ty mowiesz o jakiejs konkretnej karcie czy tylko tak sobie gdybasz?

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 55. Data: 2005-02-21 08:38:57
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Tomasz napisał(a):

    > Przede wszystkim nie musisz zakładać konta. Wchodzisz i kupujesz .....

    i jak już powiedział Sławek zakładasz konto. Ja naprawdę nie widzę
    różnicy między tym kontem do karty pre-paid, a zwykłym, za wyjątkiem
    opłat (no ale to jest jakby zupełnie inna kwestia - zwykłe konto i karta
    też może być bezpłatne) i MNIEJSZEJ funkcjonalności tegoż konta do karty
    pre-paid.

    PS a z kontem to niby jak jest? wchodzisz i zakładasz...

    > przekazujesz komu chcesz i o nic się nie martwisz.

    Przeczytaj umowę najpierw...
    Electronem też zrobisz debet jeśli się postarasz. I kto za to odpowie?
    Właściciel karty. :-)

    > O pre-paidzie w GSM też na początku mówiono że za drogi, mało funkcjonalny
    > .... ale mineło kilka lat i :)

    i zrównano jego usługi dodane do usług ofert post-paid i de facto różni
    się jedynie sposobem opłat...

  • 56. Data: 2005-02-26 09:01:57
    Od: "Tomasz" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Tomasz" <w...@g...pl> napisał w wiadomości

    > i kupujac zakladasz konto...;-)

    > podobno niezgodnie z regulaminem...
    >
    > Ty mowiesz o jakiejs konkretnej karcie czy tylko tak sobie gdybasz?

    Karta w BZWBK jest reklamowana jako karta upominkowa. Nie ma informacji o
    żadnym koncie. Możesz kupić ja m.in. w niektórych urzędach pocztowych.

    Tomasz
    <NOTO>

  • 57. Data: 2005-02-26 09:05:03
    Od: "Tomasz" <w...@g...pl>

    > PS a z kontem to niby jak jest? wchodzisz i zakładasz...

    I wyciągasz dowód ... a tu nie trzeba.

    > Przeczytaj umowę najpierw...
    > Electronem też zrobisz debet jeśli się postarasz. I kto za to odpowie?
    > Właściciel karty. :-)
    Nie zrobisz debetu - przynajmniej przy karcie BZWBK.

    > i zrównano jego usługi dodane do usług ofert post-paid i de facto różni
    > się jedynie sposobem opłat...
    Ale dlaczego mieszasz usługi z przewagą pre-paid jako anonimowej karcie ....
    gdzie to co jest na karcie to możesz stracić i nie Bank nie zabierze Ci
    więcej.

    Tomasz
    <NOTO>

  • 58. Data: 2005-02-27 01:26:15
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Tomasz napisał(a):

    > I wyciągasz dowód ... a tu nie trzeba.

    Chwila. Nabywając wspomnianą kartę BZWBK klient nie podpisuje żadnej
    umowy ani nawet nie jest legitymowany???

    Nie mówię, że nie, ale jakoś mi to na pierwszy rzut oka dziwnie
    wygląda... W regulaminy wczytam się o ludzkiej porze. ;-)

    > Nie zrobisz debetu - przynajmniej przy karcie BZWBK.

    A co to za cud-karta?

    Blokady wygasają po x dniach?
    Jeśli tak - to wystarczy, że rozliczenie zejdzie parę dni po wygaśnięciu
    blokady...

    A - transakcja dokonana przy uzyciu paska - żeby nie było...

  • 59. Data: 2005-02-27 10:38:05
    Od: "rsa127" <r...@p...onet.pl>

    > Chwila. Nabywając wspomnianą kartę BZWBK klient nie podpisuje żadnej umowy
    > ani nawet nie jest legitymowany???
    Nie jest. Zasada taka jak kupujesz bułki w piekarni.

> [...]
    > blokady...
    >
    > A - transakcja dokonana przy uzyciu paska - żeby nie było...
    Wszystko jest on-line. Więc w systemie jest informacja o transakcji nawet z
    paska.

  • 60. Data: 2005-02-27 10:47:42
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    rsa127 napisał(a):

    > Wszystko jest on-line. Więc w systemie jest informacja o transakcji nawet z
    > paska.

    No dobra, dobra. Ale pytałem o blokady. Nie wygasają automagicznie aż
    dotrze rozliczenie?