  • 1. Data: 2005-02-14 14:34:49
    Temat: Karty płatnicze pre-paid???
    Od: "Marius" <t...@n...vp.pl>

    Witam,
    czy orientujecie się gdzie można uzyskać karte płatniczą
    w systemie pre-paid (nie związaną z kontem).
    Wpłacam jakąś kwotę i poruszam się w jej granicach.
    Może być w PLN lub innej walucie...

    Pozdrawiam,
    Marius

  • 2. Data: 2005-02-14 14:45:01
    Temat: Re: Karty płatnicze pre-paid???
    Od: Łukasz Walicki <l...@U...pl.ITOTEZ>

    Marius napisał(a):
> [...]
    > w systemie pre-paid (nie związaną z kontem).
    > Wpłacam jakąś kwotę i poruszam się w jej granicach.

    ING Bank Śląski

    www.ing.pl

  • 3. Data: 2005-02-14 14:50:41
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw.pl>

    > ING Bank Śląski
    >
    > www.ing.pl

    Pełną funkcjonalność ma dopiero w połączeniu z bezpłatnym kontem OKO;
    inaczej nie da się kontrolować wydatków przez internet. I w takim połączeniu
    osobiście używam.

  • 4. Data: 2005-02-14 15:22:42
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>

    Grzegorz Niedzwiecki napisał(a):

    > Pełną funkcjonalność ma dopiero w połączeniu z bezpłatnym kontem OKO;
    > inaczej nie da się kontrolować wydatków przez internet. I w takim połączeniu
    > osobiście używam.

    Oprócz tego jeszcze BZ WBK oferuje karty przedpłacone ale o mocno
    ograniczonej funkcjonalności.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 5. Data: 2005-02-14 15:55:52
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Marcin Lubojański napisał(a):

    > Oprócz tego jeszcze BZ WBK oferuje karty przedpłacone ale o mocno
    > ograniczonej funkcjonalności.

    A ja dalej nie wiem co w tej karcie bardziej przyjaznego /
    korzystniejszego od na przykład mBanku tranktowanego wyłączenie jako
    konto do karty - przecież to pre-paid jak w pysk strzelił. ;-)

  • 6. Data: 2005-02-14 16:03:03
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>

    Wojciech Nawara napisał(a):

    > A ja dalej nie wiem co w tej karcie bardziej przyjaznego /
    > korzystniejszego od na przykład mBanku tranktowanego wyłączenie jako
    > konto do karty - przecież to pre-paid jak w pysk strzelił. ;-)

    No jak zrobią w końcu możliwość doładowania to będzie to całkiem znośna
    karta do płatności on-line.

  • 7. Data: 2005-02-14 16:05:15
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Marcin Lubojański napisał(a):

    > No jak zrobią w końcu możliwość doładowania to będzie to całkiem znośna
    > karta do płatności on-line.

    Gdy
    - będzie możliwość zakupu w całej Polsce
    - będzie możliwość doładowania przelewem
    - będzie możliwość płatności poza Polską
    - prócz IO będzie wspierać MO i TO (nie wiem czy to planują)

    ale ja dalej nie widze jakichś specjalnych korzyści w stosunku do
    zwykłych kart...

  • 8. Data: 2005-02-14 19:04:58
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw.pl>
    napisał w wiadomości news:cuqds4$82d$1@pippin.nask.net.pl...

    > Pełną funkcjonalność ma dopiero w połączeniu z bezpłatnym kontem OKO;
    > inaczej nie da się kontrolować wydatków przez internet. I w takim
    połączeniu
    > osobiście używam.

    Jezeli nalezy sie do ludzi, ktorzy wierza w istnienie zycia poza internetem
    (sa tacy) to OKO sobie mozna w... buty wsadzic.
    Nie potrzeba zadnego OKA zeby miec serwis telefoniczny za darmo (numer
    0-800...) majac tylko konto karty.

    --
    Pozdrowienia

  • 9. Data: 2005-02-14 19:28:11
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>

    Wojciech Nawara napisał(a):

> [...]
    > - prócz IO będzie wspierać MO i TO (nie wiem czy to planują)
    >
    > ale ja dalej nie widze jakichś specjalnych korzyści w stosunku do

    A jakie widzisz zalety kart przedpłaconych ING?
    Ja widzę tylko sensowne opłaty za wyciąganie za granicą z bankomatów...

  • 10. Data: 2005-02-14 20:02:23
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Marcin Lubojański napisał(a):

    > A jakie widzisz zalety kart przedpłaconych ING?

    Mówiłem ogólnie o tym, że nie widzę wyższości kart "przedpłaconych" nad
    kartami podpiętymi do konta. Karty pre-paid to de facto też karty
    podpięte do konta z ogranicznoną funkcjonalnością (np brak możliwości
    przelania środków gdziekolwiek indziej).

    Niektórzy napalają się na karty przedpłacone ale ja nadal nie rozumiem -
    co w nich takiego atrakcyjnego w stosunku np do eKonta mBanku z VE lub
    VE inteligo (jeśli chodzi o płatności internetowe).

    Kartę ING miałem jakiś czas. Wygodne było, bo bankomatów ING u nas dużo.
    I to jedyny powód. Innych korzyści nie stwierdziłem. Za to ograniczeń
    mnóstwo...

    No, chyba że ktoś chce mieć drugi "portfel" niewidoczny np dla małżonki
    - to rozumiem.