  • 21. Data: 2002-03-19 12:01:47
    Temat: Re: Karty platnicze...
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    Uzytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci
    news:20020319084301.GR30595@diuna.pingwin.waw.pl...

    > A wczesniej to jak wybierales miedzymiastowa? 0-22-numer.

    Ale nie mowimy o WCZESNIEJ tylko wlasnie o okresie od 1 lipca :-)

    Poza tym u mnie 0-22 nigdy nie dzialalo (i nie dziala). Zawsze mam komunikat
    "nie ma takiego numeru" :-)

    > Szczerze - nie.

    Archiwum?
    :-)

    Pzdr,

    Maciej

  • 22. Data: 2002-03-19 21:38:19
    Temat: Re: Odp: Karty platnicze...
    Od: Sebastian Ujma <s...@c...pl>

    u którego akłajera?
    S.

  • 23. Data: 2002-03-19 23:34:10
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pięknego 18 Mar 2002 16:20:40 +0100, w...@p...waw.pl (Wojtek
    Piecek) napisałbył:

    >Zartujesz, idzie po latwej miedzymiastowej.

    Wbrew temu, co mówi TPSA, łatwa międzymiastowa może być ustawiina na
    dowlny numer. Ja mam 1044 i działa. Pani w okienku się buntowała, ale
    w końcu ustawiła i jest.
    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 24. Data: 2002-03-19 23:36:42
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pięknego Tue, 19 Mar 2002 08:52:57 +0100, "Michal Kukula"
    <m...@a...net.pl> napisałbył:

    >Visa International oglasza, ze sklepy moga odmowic przyjecia platnosci
    >ponizej rownowartosci jednego dolara.
    >W praktyce, to chyba terminale PolCard i Pekao przyjmuja od zlotowki w gore,
    >a terminale WBK od 5 zl w gore.

    To czemu apteka chce od 50zł... Szajse, człowiek chory, lezie, chce
    leki kupić i musi zapłacić 50zł... I jak takich przekonać?

    Mówicie o tym, czy można płacić mało. A ja zapytuję -- czy wymagając
    min. 50zł, sprzedawca nie łamie prawa/regulaminu?

  • 25. Data: 2002-03-20 07:30:37
    Temat: Odp: Karty platnicze...
    Od: "Tomasz Janisiów" <k...@i...pwr.wroc.pl>

    Użytkownik Maciej Bebenek <m...@U...TO.komorka.org> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a779cp$7e0$...@n...tpi.pl...

    > Użytkownik "Tomasz Janisiów" <k...@i...pwr.wroc.pl> napisał w wiadomości
    > grup

    > Dla
    >
    > Bzdury to Ty piszesz. Kluczowy klient z reguly ma niezla centralke
    > wewnetrzna i jest w stanie sam sobie ustawic dowolne kierowanie polaczen
    > miedzymiastowych. I tak prawdopodobnie bylo w przypadku Politechniki.
    > Natomiast jezeli cos takiego - a nazywa sie to twarda preselekcja -
    zrobila
    > Tepsa, to jest to NIELEGALNE z punktu widzenia polskiego prawa.

    Bzdura bylo to, ze przedpiszca stwierdzil, ze nie mozna bylo krecic bez
    prefixu. Jak to bylo rozwiazane technicznie nie jest istotne.

    pozdrawiam,

    --
    -------___
    ------/\#/\ ..... Tomasz Janisiow

  • 26. Data: 2002-03-20 07:43:26
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>

> [...]
    >
    > Mówicie o tym, czy można płacić mało. A ja zapytuję -- czy wymagając
    > min. 50zł, sprzedawca nie łamie prawa/regulaminu?

    Wymagajac min 50 zl sprzedawca nie lamie prawa. Czy nie lamie regulaminu -
    zalezy co podpisal z PolCardem, WBK, eService itp.
    Visa pisze, zeby im zglaszac przypadki kiedy sprzedawca odmowil transakcji
    pod pozorem zbyt niskiej kwoty. Ze tak nie wolno.
    Z tym ,ze Visa International nic nie moze, nie bedzie zadnego efektu.
    Inaczej trzeba by im zglosic na przyklad polowe sklepow we Francji...
    :-)
    Mozesz tylko isc do innej apteki.
    Albo - kupic za 50zl witaminy C a nastepnie zrobic ZWROT.
    :-D

    Pozderawiam.
    Michal.

  • 27. Data: 2002-03-20 15:24:57
    Od: Robert <r...@g...pl>

> [...]
    > partnerow strategicznych (sic!) byla od poczatku. Np na Politecgnice
    > Wroclawskiej nie tylo nie trzeba krecic 1033 ale nawet inne prefiksy nie

    dlatego ze politechnika wroc. ma umowe z tp sa i w zamian za duze znizki
    nie
    uzywa polaczen inny operatorow

    Robert

  • 28. Data: 2002-03-20 20:37:41
    Od: Shot <s...@h...pl>

    Witam.

    Michal Kukula pisze:

    > Wymagajac min 50 zl sprzedawca nie lamie prawa.

    Jesteś pewien? Gdzieś czytałem/słyszałem, że sprzedawca nie może odmówić
    sprzedaży gdy "nie ma wydać", czyli gdy np. chcemy zapłacić za zapałki
    banknotem 2oo zł. Uzasadnienie było takie, że w/g prawa handlowego (czy czegoś
    takiego), jeśli przychodzę do sklepu z pieniędzmi, to zgadzam się na zawarcie
    umowy kupna-sprzedaży i to pani w sklepie ma obowiązek biegać do sąsiadki i
    rozmienić forsę, jeśli nie ma wydać.

    Pytanie, czy przypadkiem analogiczną sytuacją nie jest, jak przychodzę do
    sklepu tylko z kartą - ja jestem gotów do zawarcia umowy kupna-sprzedaży,
    sklep - będąc sklepem - ma obowiązek się wywiązać ze swojej oferty i sprzedać
    mi to co chcę. Oczywiście sytuacja z płaceniem kartą jest trochę inna, ale
    zastanawiam się, czy by się jej nie dało pod to "podciągnąć".

    Pozdrav
    -- Shot
    --
    Słuchajcie, a naprawdę jest jakieś duszpasterstwo dziennikarzy? I każda grupa
    zawodowa ma swoje? Chciałbym kiedyś posłuchać z ciekawości mszy dla

  • 29. Data: 2002-03-21 07:44:24
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Mar 20, 2002 at 08:37:41PM +0000, Shot wrote:

> [...]
    > mi to co chcę. Oczywiście sytuacja z płaceniem kartą jest trochę inna, ale
    > zastanawiam się, czy by się jej nie dało pod to "podciągnąć".

    Slyszalem ze w niektorych stanach w usa tak jest, ale poki co w polsce
    nie moga sie zdecydowac co to tak naprawde jest _karta_platnicza_ ;-(

    --

    --w

  • 30. Data: 2002-03-21 07:46:38
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 19 Mar 2002 12:31:49 +0100, t...@p...fm (Tomasz
    Staszewski) wrote:

    >Uwierz Wojtku, był dym 1.07 ub roku. W połowie sklepów kartą nie szło
    >zapłacić, a serwisanci i przedstawiciele akłajerów niczym więcej się nie
    >zajmowali. Pamiętam nawet w TV wypowiedź dumnego dyrektora łódzkiego
    >Leclerca, że oni mają łącze stałe i nie mają problemu.

    Oj byl. pamietam jak panienki w samie meczyly sie z dopisywaniem
    prefixu.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl