  • 1. Data: 2002-03-18 13:18:04
    Temat: Zdolność kredytowa
    Od: "Robert K. \(Beer\)" <b...@p...onet.pl>

    Witam
    Wiele banków stawia warunek przy kredycie mieszkaniowym,
    że po spłacie raty nie może zostać w gospodarstwie mniej
    niż 50% dochodu. Makabra !! Strasznie zaniża to wysokość
    rat albo wydłuża czas spłaty.(mam niskie dochody)

    Inne banki mają minimum "na głowę" rzędu 400-500 zł.
    Też kicha ! Wiem, że spokojnie "pociągnę" za 200-300 zł!
    ;-)

    Pytanko: który z banków oferuje najkorzystniejszy kredyt
    mieszkaniowy a przy tym ma dość "łagodne" warunki (w sensie,
    jak na wstępie).

    A może jak "obejść" takie warunki banków ?

    Jakieś "ciekawe sposoby" na zaciągnięcie kredytu mieszkaniowego
    może polecicie ? Jacyś współkredytobiorcy czy cuś ?...

    I jeszcze jedna sprawa: nic się nie wyklarowało w kwestii
    "wejścia" ustawy o kredytach mieszkaniowych ? Miało być
    jakieś dofinansowanie państwa do odsetek, czy też wyjątkowo
    korzystny kredyt pod względem oprocentowania? (złotowy)
    Ktoś cos wie na ten temat ?

  • 2. Data: 2002-03-18 13:24:12
    Temat: Re: Zdolność kredytowa
    Od: "ROBBO" <r...@s...ec.pl>

    >Inne banki mają minimum "na głowę" rzędu 400-500 zł.
    >Też kicha ! Wiem, że spokojnie "pociągnę" za 200-300 zł!
    >;-)

    200-300zl oj to interneciku nie bedzie pradu raczej tez.
    Kit z okien jest dobry ale ciezkostrawny. :))

    Wykreowalo sie 9% na MINIMUM 20 lat.

  • 3. Data: 2002-03-18 14:08:41
    Od: "Wojciech Jakobczyk" <N...@c...ci.pwr.SPAM.wroc.pl>

    > Wykreowalo sie 9% na MINIMUM 20 lat.

    to jakies konkrety juz podali? co znaczy to minimum, czyli bez mozliwosci
    wczesniejszej splaty?

    wojtek

  • 4. Data: 2002-03-18 14:58:56
    Od: "ROBBO" <r...@s...ec.pl>

    Wojciech Jakobczyk napisał(a) w wiadomości: ...

    >to jakies konkrety juz podali? co znaczy to minimum, czyli bez mozliwosci
    >wczesniejszej splaty?

    No trabia juz od dawna ale to projekt rzadowy co sejm i senat w nim spieprza
    to sie jeszcze okaze.
    A minimum jest po to ze 9% to obecnie atrakcyjna stawka ale to co teraz
    zyskasz oddasz poprzez wyzszy procent za pare lat. Poprostu 9% jest stale za
    caly okres. Z drugiej strony jak sie inflacja rozszaleje do 300%
    bedziesz mial biznes roku tyle ze wtedy to Polska bedzie druga argentyna.