  • 1. Data: 2004-09-13 07:49:48
    Temat: Karty kredytowe w mBanku za darmo
    Od: "Karol Żwiruk" <p...@k...pl>

    Od 13 do 20 września posiadacze kont w mBanku mogą wnioskować o bezpłatne
    wydanie karty kredytowej Visa Electron lub Classic. Karta może zostać wydana
    na podstawie zaświadczenia o posiadanych dochodach lub historii rachunku
    prowadzonego w mBanku.

    http://www.kartyonline.pl/niusy.php?id=1136

    --
    Karol Żwiruk
    Świat Kart: http://kartyonline.pl

  • 2. Data: 2004-09-13 08:58:16
    Temat: Re: Karty kredytowe w mBanku za darmo
    Od: "Zeus" <z...@f...de>

    Nareszcie cos dobrego, tylko mogliby powiedziec o tym troche głosniej a nie
    tylko w ukryciu :-)

    Pzdr
    Zeus@@@

  • 3. Data: 2004-09-13 11:39:19
    Od: "Andriej Uljanow" <a...@p...fm>

    Użytkownik "Karol Żwiruk" <p...@k...pl> napisał w wiadomości
    > na podstawie zaświadczenia o posiadanych dochodach lub historii rachunku
    > prowadzonego w mBanku.

    Tylko na podstawie historii rachunku się nie da. Trzeba mieć stałe
    zatrudnienie :(

    --
    Pzdr
    Andriej Uljanow

  • 4. Data: 2004-09-13 11:41:52
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana "Andriej Uljanow" <a...@p...fm> napisała:

    >Użytkownik "Karol Żwiruk" <p...@k...pl> napisał w wiadomości
    >>
    >Tylko na podstawie historii rachunku się nie da. Trzeba mieć stałe
    >zatrudnienie :(

    Ale nie trzeba mieć zaświadczenia o wysokości zarobków

    --
    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    | - Jam częścią tej siły
    g...@g...w.pl | która wiecznie zła pragnąc
    eridanus.no-ip.com | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

  • 5. Data: 2004-09-13 12:25:31
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Andriej Uljanow" <a...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Karol Żwiruk" <p...@k...pl> napisał w wiadomości
    > >
    > Tylko na podstawie historii rachunku się nie da. Trzeba mieć stałe
    > zatrudnienie :(

    Nie trzeba mieć stałego zatrudnienia - dostałem KK na podstawie wpływów, a
    mam umowę na czas określony.

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 6. Data: 2004-09-13 13:33:40
    Od: "Cocoela" <c...@g...pl>

    > Nie trzeba mieć stałego zatrudnienia - dostałem KK na podstawie wpływów, a
    > mam umowę na czas określony.

    Wymagają, aby umowa na czas ograniczona była ważna jeszcze przez 6 m-cy od
    dnia złożenia wniosku o kk. Niektórym się uda, niektórym nie:/

    Pozdrawiam, Ela

  • 7. Data: 2004-09-13 13:40:29
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Cocoela" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Wymagają, aby umowa na czas ograniczona była ważna jeszcze przez 6 m-cy od
    > dnia złożenia wniosku o kk. Niektórym się uda, niektórym nie:/

    U mnie chcieli, aby obecna umowa była kolejną u tego samego pracodawcy :)

  • 8. Data: 2004-09-13 16:50:50
    Od: " " <k...@g...pl>

    Robert Wicik <r...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Cocoela" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > U mnie chcieli, aby obecna umowa była kolejną u tego samego pracodawcy :)

    Po wejsciu na ekonto przeczytałem:
    Twoje średnie wpływy do mBanku wyniosły 6220zł. Na tej podstawie możesz
    ubiegać się o kartę kredytową bez zbędnych formalności. Sprawdź we wniosku,
    jaki limit możesz otrzymać - kliknij dalej. ZROBILEM TAK. NA KOŃCU
    DOWIEDZIAŁEM SIE ZE NIE MAM ZDOLNOŚCI KREDYTOWEJ.
    Nic więcej nie powiem , żeby nie używać niecenzuralnych słów. Mimo to
    pozdrawiam świte mBankową na czele z panami Wojciechem Bolanowskim i
    Wojciechem Materką-Karty Kredytowe mBanku.
    TO PARANOJA, NIE MAM JUŻ SIŁY DALEJ PISAC NA TEN TEMAT. KOMU TO SŁUŻY?

  • 9. Data: 2004-09-13 17:51:20
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Karol Żwiruk napisał(a):

> [...]
    > na podstawie zaświadczenia o posiadanych dochodach lub historii rachunku

    He he . I znowu nie mam zdolności kredytowej :)))))

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 10. Data: 2004-09-13 18:23:12
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    k...@g...pl napisał(a):

> [...]
    > ubiegać się o kartę kredytową bez zbędnych formalności. Sprawdź we wniosku,
    > jaki limit możesz otrzymać - kliknij dalej.

    Fajne :)))

    >ZROBILEM TAK. NA KOŃCU
    > DOWIEDZIAŁEM SIE ZE NIE MAM ZDOLNOŚCI KREDYTOWEJ.

    :))))

> [...]
    > Wojciechem Materką-Karty Kredytowe mBanku.
    > TO PARANOJA, NIE MAM JUŻ SIŁY DALEJ PISAC NA TEN TEMAT. KOMU TO SŁUŻY?

    Chyba poprawie samopoczucia w/w osobom ;)

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*