  • 11. Data: 2004-09-13 18:45:33
    Temat: Re: Karty kredytowe w mBanku za darmo
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój>

    Użytkownik Karol Żwiruk p...@k...pl ...

    > Od 13 do 20 września posiadacze kont w mBanku mogą wnioskować o
    > bezpłatne wydanie karty kredytowej Visa Electron lub Classic. Karta
    > może zostać wydana na podstawie zaświadczenia o posiadanych dochodach
    > lub historii rachunku prowadzonego w mBanku.

    to bedzie moja pierwsza kredytówka w zyciu!!!
    sorry ze bede was teraz zameczał różnymi dziwnymi pytaniami :))

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")

  • 12. Data: 2004-09-13 19:00:00
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 13 Sep 2004 19:51:20 +0200, Markus Sprungk <z...@c...cy>
    wrote:

    >He he . I znowu nie mam zdolności kredytowej :)))))
    Ja znowu mam, ale znowu wymieklem jak zaczal wypytywac o namiary na
    pracodawce. Nie chcialo mi sie pisac :) Mam nadzieje ze system
    zarejestrowal fakt ze drugi raz utknalem w tym samym punkcie i ze cos
    z tym zrobia, moze droga dedukcji sobie wypelnia za mnie? :)

    WAM
    --
    Sylwester 2004!
    Może nad morze?

  • 13. Data: 2004-09-14 04:05:32
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój>

    Użytkownik WAM n...@n...nopl.pl ...

> [...]
    > zarejestrowal fakt ze drugi raz utknalem w tym samym punkcie i ze cos
    > z tym zrobia, moze droga dedukcji sobie wypelnia za mnie? :)

    a ja zlozyłem wniosek u konsultanta - chyba z 30 minut gadał, najlepsze był
    oswiadczenia - na niektorych pytaniach to nawet czytajaca juz bez mojego
    zapytania zaczynała tłumaczyc.
    Najlepsze jest to ze po wprowadzeniu wszystkich danych pani wyliczyła moja
    zdolnosc kredytowa na 1000 zł a potem jednak stwierdziła ze decyzja co do
    przyznania mi kredytówki dopiero zapadnie - ciekawe - zmienia im sie
    wytyczne czy tez moje dane???

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")

  • 14. Data: 2004-09-14 08:18:10
    Od: Krystian Brazulewicz <k...@i...pl>

    k...@g...pl wrote:

    > Po wejsciu na ekonto przeczytałem:
    > Twoje średnie wpływy do mBanku wyniosły 6220zł. Na tej podstawie możesz
    > ubiegać się o kartę kredytową bez zbędnych formalności. Sprawdź we wniosku,
    > jaki limit możesz otrzymać - kliknij dalej. ZROBILEM TAK. NA KOŃCU
    > DOWIEDZIAŁEM SIE ZE NIE MAM ZDOLNOŚCI KREDYTOWEJ.
    > Nic więcej nie powiem , żeby nie używać niecenzuralnych słów. Mimo to
    > pozdrawiam świte mBankową na czele z panami Wojciechem Bolanowskim i
    > Wojciechem Materką-Karty Kredytowe mBanku.
    > TO PARANOJA, NIE MAM JUŻ SIŁY DALEJ PISAC NA TEN TEMAT. KOMU TO SŁUŻY?

    A zaznaczyłeś, że masz uregulowany stosunek do służby wojskowej?
    Próbowałem wstawiać różne parametry ale kluczowy okazuje się "stosunek
    do służby wojskowej". Jeśli jest "nieuregulowany" to niestety nie masz
    zdolności kredytowej. Jeśli jednakże zmieniłem go na uregulowany, to
    okazało się, że zdolność kredytową posiadam (i to całkiem przyzwoitą).

    Krystian

  • 15. Data: 2004-09-14 08:37:21
    Od: " kz0" <k...@g...pl>

    Krystian Brazulewicz <k...@i...pl> napisał(a):

> [...]

    Tak zanaczylem uregulowany, wiek mój wskazuje ze tak jest, podalem moje
    lata.Coś wydaje mi sie , ze mB jest niereformowalny. Przeszedłem różne wpisy i
    NIC.Nie bede wpisywal lipy, choć na sile tak można.
    pzdr. kz0

  • 16. Data: 2004-09-14 09:38:02
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia Tue, 14 Sep 2004 08:37:21 +0000 (UTC), kz0 <k...@g...pl>
    napisał:

> [...]
    > wpisy i
    > NIC.Nie bede wpisywal lipy, choć na sile tak można.

    mBank jest guuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuupi :D Znajomej wypełnialiśy wniosek -
    wyszło jej że może dostać golda z 22 k limitu na podstawie wpływów lub 32k
    na podstawie dochodów. Wzielismy na zwykla VC 10k. Po zaakceptowaniu tego
    przeskakuje do podania danych pracodawcy, telefonów itp. Tu znajoma sie
    wq**** bo stwierdziła, że skoro proponują jej na podstawie historii
    rachunków to nie będą za nią wydzwaniali do pracy ;-) I na tym się
    skończyła jaj przygoda z mBankową KK

    --
    JaKi

  • 17. Data: 2004-09-14 18:30:27
    Od: "Jaco" <n...@c...com>

    Użytkownik <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jaki limit możesz otrzymać - kliknij dalej. ZROBILEM TAK. NA KOŃCU
    > DOWIEDZIAŁEM SIE ZE NIE MAM ZDOLNOŚCI KREDYTOWEJ.
    [...]

    Ten system jest głupi. Ja miałem podobną historię, też się dowiedziałem że
    nie mam zdolności kredytowej gdy napisałem że moje miesięczne wydatki są
    takie same jak dochody. W momencie gdy wpisałem że mam wydatki trochę
    mniejsze to okazało się że mam zdolność kredytową LOL Z trudem mogę
    dopatrzyć tu się jakiejś logiki. Pracuję na umowę o dzieło co o dziwo nie
    przeszkodziło w przyjęciu mojego wniosku. Zobaczymy co się z nim dalej
    stanie :)

    Jaco

  • 18. Data: 2004-09-14 18:40:50
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Jaco wrote:

> [...]
    > że mam wydatki trochę mniejsze to okazało się że mam zdolność
    > kredytową LOL Z trudem mogę dopatrzyć tu się jakiejś logiki.

    SYSTEM kuma tak: jak mu nic nie zostaje, to karty nie spłaci.
    Opcja "jeżeli będzie miał kartę to nie będzie tyle wydawał gotówką" nie jest
    zaimplementowana ;-)

    Bogdan B.

  • 19. Data: 2004-09-14 19:38:24
    Od: "Jaco" <n...@c...com>

    Użytkownik "Bogdan B." <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Opcja "jeżeli będzie miał kartę to nie będzie tyle wydawał gotówką" nie
    jest
    > zaimplementowana ;-)

    Ani opcja że "kredyty zaciągają ci którzy nie mają oszczędności ale mają
    stałe dochody" :)

    Jaco

  • 20. Data: 2004-09-15 15:31:55
    Od: "Michał" <m...@g...pl>

> [...]
    wydana
    > na podstawie zaświadczenia o posiadanych dochodach lub historii rachunku

    Jak rozumiem karta kredytowa dla studenta też jest za darmo, tak? Na ile
    jest ona wydawana? Opłata roczna za kartę jest jakoś powiązana z obecną
    promocją (tzn. opłata ta zostaje zmiejszona do 0 zł)??

    pzdr,
    michal