  • 1. Data: 2004-09-12 21:22:09
    Temat: Fundusz Nieruchomości SKARBCA dla Klientów mBanku
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    http://www.mbank.com.pl/cafe/aktualnosci.html
    http://www.mbank.com.pl/oferta/fund_nier.html

    Warte to coś ?
    Ktoś z Was skorzysta ?

  • 2. Data: 2004-09-12 21:43:01
    Od: "krab" <k...@k...pl_____>

    > Warte to coś ?

    nie mniej niz 5ooo na 10 lat z zuchwala gwarancja nie mnie niz 100% zysku w
    tym okresie,
    oczywiscie nie jest to niemozliwe,
    ale po mojemu to
    cos pachnie zbiorka finansow na inwestycje budowlane w kraju w ktorym ceny
    nieruchomosci sa wielce swiatowe, biura nieruchomosci zaczna niebawem padac,
    a norma zaczelo byc rozpatrywanie wskaznika bankructw.

  • 3. Data: 2004-09-12 22:08:37
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    krab <k...@k...pl_____> wrote:
    > ceny nieruchomosci sa wielce swiatowe, biura nieruchomosci zaczna
    > niebawem padac, a norma zaczelo byc rozpatrywanie wskaznika bankructw.

    No ale jeszcze jest budownictwo mieszkaniowe. Gdybm mial wolna kase to bym
    ryzykowal, ale jak to bywa.... ;)

    http://www.PRnews.pl

  • 4. Data: 2004-09-13 19:22:41
    Od: "Zbyszek" <z...@W...o2.pl>

    Użytkownik "krab" <k...@k...pl_____> napisał w wiadomości

    > nie mniej niz 5ooo na 10 lat z zuchwala gwarancja nie mnie niz 100% zysku

    gdzie ta gwarancja ??????? gdzie ??? już lece.

  • 5. Data: 2004-09-13 19:56:04
    Od: "krab" <k...@k...pl_____>

    Użytkownik "Zbyszek" <z...@W...o2.pl> napisał w wiadomości

    > gdzie ta gwarancja ??????? gdzie ??? już lece.

    czy chcesz uzyc slowa oszustwo ? ja nie byłbym śmiał, ale skoro tak
    sugerujesz :-)))))))

  • 6. Data: 2004-09-13 21:50:54
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Sun, 12 Sep 2004 23:43:01 +0200, "krab" <k...@k...pl_____> wrote:

> [...]
    >ale po mojemu to
    >cos pachnie zbiorka finansow na inwestycje budowlane w kraju w ktorym ceny

    Hmmm, to tylko (?) ok. 7% w skali roku.

    --
    Jarek Andrzejewski