  • 1. Data: 2005-09-02 10:40:38
    Temat: Karty kredytowe bez opłat w ING BŚ
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    ING Bank Śląski przedłużył okres bezpłatnego wydawania kart kredytowych do
    31 grudnia 2005 roku. Bank nie pobiera opłaty za wydanie karty kredytowej
    MasterCard, karty kredytowej VISA Classic oraz Złotej karty kredytowej VISA.
    Zwolnienie z opłaty dotyczy karty głównej i dodatkowej.
    http://banki.prnews.pl/index.php/display,14002

    Wiadomości, artykuły, przegląd prasy, plotki...

  • 2. Data: 2005-09-02 15:49:45
    Temat: Re: Karty kredytowe bez opłat w ING BŚ
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    napisał w wiadomości news:df9a85$703$1@news.onet.pl...
> [...]
    VISA.
    > Zwolnienie z opłaty dotyczy karty głównej i dodatkowej.

    A mi własnie odrzucili wniosek ze względu że jestem za młody (31 lat) i
    kawaler. Ciekawe ile muszę mieć lat żeby się tam starać o kartę, lub trza
    będzie zmienić stan cywilny :))

  • 3. Data: 2005-09-02 16:00:44
    Od: trainer <t...@p...org>

    Marcin_P. wrote:

    > A mi własnie odrzucili wniosek ze względu że jestem za młody (31 lat)

    jak skończysz 60 lat to będziesz mógł wypełnić wniosek i za zgodą
    rodziców dostać upragnioną kartę z lwem :)

  • 4. Data: 2005-09-02 16:30:40
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    > jak skończysz 60 lat to będziesz mógł wypełnić wniosek i za zgodą
    > rodziców dostać upragnioną kartę z lwem :)

    A tak na poważnie to komuś w podobnym wieku też odrzucili czy może przyjęli
    wniosek. Dodam że według banku zdolność kredytową posiadam bo nie chodziło o
    wysokość linii kredytowej tylko właśnie o punkty z drugiej części oceny
    scoringowej. (31 lat, kawaler, srednie, praca na umowe stala od 8 lat)

  • 5. Data: 2005-09-02 17:22:40
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Marcin_P. wrote:
> [...]
    > bo nie chodziło o wysokość linii kredytowej tylko właśnie o punkty z
    > drugiej części oceny scoringowej. (31 lat, kawaler, srednie, praca

    Dziwne to. W każdym razie - nie musisz się żenić, ale spróbuj za sześć lat
    ;-)

  • 6. Data: 2005-09-02 19:00:44
    Od: "topjes" <topjes@USUN_TO_TRALALA_gazeta.pl>

    "Marcin_P." <n...@o...pl> wrote in message
    > A tak na poważnie to komuś w podobnym wieku też odrzucili czy może
    przyjęli
    > wniosek.

    Mi przyjęli. Ale jakiś czas odrzucili mi w Geancie! :))))

    A co do tej karty - ja złożyłem wniosek i dostałem PIN na adres, który
    miałem u nich 5 lat temu - oczywiście inny niż we wniosku. Do tego po ponad
    miesiącu NIKT z ING się sprawą nie zainteresował. Znaczy to, że nikt tego W
    OGÓLE NIE MONITORUJE - co się dzieje z kartami i kopertami z PINami.

    Dziękuję - postoję :)

    pzdr
    topjes

  • 7. Data: 2005-09-02 19:17:03
    Od: trainer <t...@p...org>

    Marcin_P. wrote:

> [...]
    > wysokość linii kredytowej tylko właśnie o punkty z drugiej części oceny
    > scoringowej. (31 lat, kawaler, srednie, praca na umowe stala od 8 lat)

    zapewne wyszedł im wynik z modelu scoringowego, że w twojej sytuacji
    życiowej wzrasta, excusez le mot, spierdalalność do UK :-)

    trainer

  • 8. Data: 2005-09-02 19:33:09
    Od: "KUB'a" <k...@t...pl>

    Użytkownik "Marcin_P." <n...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wysokość linii kredytowej tylko właśnie o punkty z drugiej części oceny
    > scoringowej. (31 lat, kawaler, srednie, praca na umowe stala od 8 lat)

    He,he,he ale jaja :):)
    Jam ci rocznik 1974 i bez problemu dostałem darmową Master Card w ING.
    Wprawdzie z najniższym możliwym limitem ale to ze względu na kredyt hipo
    wzięty w innym banku.
    Pozostałe dane: umowa na czas nieokreślony od 8 lat, kawaler, wyższe, kredyt
    hipoteczny.

    Zdrów
    KUB'a

  • 9. Data: 2005-09-02 20:13:45
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    Witam,

> [...]
    > wzięty w innym banku.
    > Pozostałe dane: umowa na czas nieokreślony od 8 lat, kawaler, wyższe,

    Dzięki za odpowiedź. Ty masz wyższe ja tylko średnio to na pewnie trochę
    wpłynęło, no i spłacasz kredyt hipot. bez żadnych opóźnień (masz dobrą
    historie w BIK), ja nie brałem żadnych poważnych kredytów oprócz KK z Lukasa
    rok temu.

    PS. Gdybym wiedział to podał bym wyższe wykształcenie i stan cywil. żonaty
    to by pewnie trochę wpłynęło na plus, a i tak nie sprawdzają takich rzeczy.

    Marcin_P.

  • 10. Data: 2005-09-02 21:37:22
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    > PS. Gdybym wiedział to podał bym wyższe wykształcenie i stan cywil.
    > żonaty
    > to by pewnie trochę wpłynęło na plus, a i tak nie sprawdzają takich
    > rzeczy.

    Wyksztalcenie warto podawac wyzze, choc ma to chyba wszedzie
    marginalne znaczenie dla rezultatu scoringu. Stan cywilny ma wyzszy
    wplyw, ale tutaj mozna sie natknac na mine, jak zachce sie komus
    zaswiadczenia ze stanu cywilnego albo pita zony, albo ogolnie nie kupi
    historii, ze dowod jeszcze nie wymieniony. :-)

    marekz