  • 1. Data: 2005-09-02 10:37:40
    Temat: Zmiany w sez@mie
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Od weekendu 3-4 września 2005 r. SBI Sez@m zostaje wzbogacony o kilka nowych
    możliwości, zostaną też zmodernizowane niektóre z dotychczasowych funkcji
    systemu.
    Szczegoly:
    http://banki.prnews.pl/index.php/display,14077

    Wiadomości, artykuły, przegląd prasy, plotki...

  • 2. Data: 2005-09-02 12:56:37
    Temat: Re: Zmiany w sez@mie
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 2 Sep 2005 12:37:40 +0200, Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):
    > Od weekendu 3-4 września 2005 r. SBI Sez@m zostaje wzbogacony o kilka nowych
    > możliwości, zostaną też zmodernizowane niektóre z dotychczasowych funkcji
    > systemu.

    Najciekawiej brzmi to:

    "Informacja o kwocie zablokowanej prezentacja pełnej informacji o
    transakcjach składających się na kwotę zablokowana na rachunku bieżącym"

    A jeszcze ciekawsze jest to, czy... to samo będzie z kartami kredytowymi.
    Coś mam niejasne przeczucia że nie... :(

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 3. Data: 2005-09-02 16:19:38
    Od: RBproof <...@p...co>

> [...]

    > możliwości, zostaną też zmodernizowane niektóre z dotychczasowych funkcji

    niby miłe, ale czy będzie działać ;P

  • 4. Data: 2005-09-02 16:26:28
    Od: "Adam" <...@...pl>

    napisał w wiadomości news:df9a2n$6gp$1@news.onet.pl...
    > Od weekendu 3-4 września 2005 r. SBI Sez@m zostaje wzbogacony o kilka
    > nowych możliwości, zostaną też zmodernizowane niektóre z dotychczasowych
> [...]

    ufff..na szczescie niedawno zrezygnowalem z ich uslug. Jesli doloza nowe
    funkcjonalnosci do juz i tak watlego systemu, nic dzialac nie
    bedzie..Wspolczucia dla uzytkownikow sezama;)

    Adam