  • 1. Data: 2005-09-02 10:40:02
    Temat: Taniej kredyty hipoteczne w ING Banku Śląskim
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    ING Bank Śląski w ramach promocji trwającej od 1 września do 31 października
    zrezygnował z pobierania prowizji za udzielenie kredytu hipotecznego i
    opłaty za wcześniejszą spłatę. Bank o 50% obniżył również prowizję za
    udzielenie pożyczki hipotecznej, kredytu konsolidacyjnego oraz linii
    hipotecznej.
    http://banki.prnews.pl/index.php/display,14047

    Wiadomości, artykuły, przegląd prasy, plotki...

  • 2. Data: 2005-09-02 11:25:06
    Temat: Re: Taniej kredyty hipoteczne w ING Banku Śląskim
    Od: "andrzej" <a...@p...onet.pl>

    co z tego skoro rządają dużych sum za wycenę nieruchomości np za
    nieruchomość o wartości 700 000 chcą 5000 a inne banki mają taką opłatę w
    wysokości do 1000 zł.

  • 3. Data: 2005-09-02 11:27:12
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    andrzej napisał(a):
    > co z tego skoro rządają dużych sum za wycenę nieruchomości np za
    > nieruchomość o wartości 700 000 chcą 5000 a inne banki mają taką opłatę w
    > wysokości do 1000 zł.

    Na czyms zarobic musza. Jezeli sa niskie % to duza jest marza, jesli to
    i to jest niskie to zarobic trzeba w innym miejscu. Simple.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 4. Data: 2005-09-02 11:56:52
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    > Na czyms zarobic musza. Jezeli sa niskie % to duza jest marza, jesli
    > to i to jest niskie to zarobic trzeba w innym miejscu. Simple.

    A wiecie jak to wyglada w przypadku Linii Hipotecznej ? Niby podaja
    jakies-tam oprocentowanie, mnie dla przykladu zaproponowali nieco
    ponizej 7% ALE "malym druczkiem" pobieraja do tego dodatkowo co
    najmniej 0,5% ROCZNIE za "gotowosc linii hipotecznej". Czyli de facto
    oprocentowanie to jest wyzsze o co najmniej 0,5%. A realnie o jeszcze
    wiecej, bo te 0,5% jest pobierane od calej wysokosci linii, a nie od
    rzeczywistego poziomu zadluzenia.

    marekz