  • 11. Data: 2005-03-17 19:20:05
    Temat: Re: Karty BPH
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    A mi to dodatkową przysłali + wiadro wazelinki na papiórku ;-)

    > A moze dla zmylenia wroga kazdy oddzial robi inaczej?

    ;-))))

    Jacek

  • 12. Data: 2005-03-17 19:24:33
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > Masz rację. Odszczekuję poprzedniego posta :-)

    Jak miło, gdy dwoje ludzi kulturalnie wymienia poglądy ;-)

    PS.
    A mogłabyś mi to szczekanie przesłać w MP3?
    Zwyczajnie chciałbym mieć pamiątkę z tak niecodziennej sytuacji :-)
    Mogę się zrewanżować niecodziennym zdjęciem, albo "Chomiczówką" w moim wykonaniu
    ;-)

    Jacek

  • 13. Data: 2005-03-17 19:29:25
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Jacek napisał:

    > A mi to dodatkową przysłali + wiadro wazelinki na papiórku ;-)

    Wazelina swoja droga. Naszemu najlepszemu klientowi i takie tam inne bzdury.

    Bartol

  • 14. Data: 2005-03-17 19:31:25
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > PS.
    > A mogłabyś mi to szczekanie przesłać w MP3?
    > Zwyczajnie chciałbym mieć pamiątkę z tak niecodziennej sytuacji :-)

    No way :-)))

    przyszłość/
    Woody Allen

  • 15. Data: 2005-03-17 19:40:35
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > No way :-)))

    Łeeeee, w ogóle mi się ta odpowiedź nie podoba.
    A ofertę przesłania zdjęcia KOMPLETNIE zignorowała.
    Idę się upić :-)

    Jacek

  • 16. Data: 2005-03-17 19:54:01
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Łeeeee, w ogóle mi się ta odpowiedź nie podoba.
    > A ofertę przesłania zdjęcia KOMPLETNIE zignorowała.
    > Idę się upić :-)

    Life is brutal ;-)

    przyszłość/ Woody Allen

  • 17. Data: 2005-03-17 21:12:40
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > A moze dla zmylenia wroga kazdy oddzial robi inaczej? W BePeHahahahaha
    > wszystko jest mozliwe.

    Karty wysyłane są centralnie. Czyli jednak jedna zecz jest niemożliwa.

    Darek

  • 18. Data: 2005-03-17 21:43:51
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Darek napisał:

    > Karty wysyłane są centralnie. Czyli jednak jedna zecz jest niemożliwa.

    Spoko, spoko, swiat nie takie cuda widzial. Co za problem puscic losowa
    polowe kart do oddzialow? ;-)

    Bartol

  • 19. Data: 2005-03-18 21:11:51
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin Gondek" <d...@N...SPAM.e-utp.net> napisał w wiadomości

    > Założyłem konto w BPH i czekam na karty, wedle informacji w oddziale
    > powinny dojsc w przeciagu 2 tygodni, jutro (tj. piatek) mina te dwa
    > tygodnie, czy to normalnie ze tyle sie czeka na karty?

    W BPH normalne. Nier licz, że w dwóch tygodniach się wyrobią. Mam konto
    kilkanaście lat. Nigdy nie przychodziływ dwa tygodnie. Ostatnio to z
    zagranicy przychodzi.

    > Czy karty pierw pokaza sie w Sezamie internetowym, czy dopiero jak do
    > mnie dojda, wezme piny z oddzialu i je uaktywnie?

    Karty bywają widoczne wcześniej. Co więcej, bywa, ze Ci potrącą już opłatę
    za ich nieużywane, a Ty ich jeszcze nie masz. Zwróć na to uwagę.