  • 1. Data: 2005-03-17 11:13:17
    Temat: "Kant" w WBK
    Od: Borszczuk <c...@U...wfmh.org.pl.TW>

    Witam,

    Chcialbym uczulic uzytkownikow BZWBK24 na drobny kant ze strony
    banku przy obsludze przez internet - przy okazji edycji przelewu
    oczekujacego w "poczekalni", typ tegoz jest automatycznie i cichcem
    zmieniany na "elixir" (ktory jest rzecz jasna drozszy). BOK oczywiscie
    nabralo wody w usta.

    --
    Life is a beach and then you dive...

    Marcin

  • 2. Data: 2005-03-17 11:53:08
    Temat: Re: "Kant" w WBK
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Borszczuk napisał:

> [...]
    > oczekujacego w "poczekalni", typ tegoz jest automatycznie i cichcem
    > zmieniany na "elixir" (ktory jest rzecz jasna drozszy). BOK oczywiscie

    Czy w tym kraju jest jeszcze jakis bank, ktory ma wolne i szybkie
    przelewy? "Wolne przelewy" to przeciez dramat jakis.

    Bartol

  • 3. Data: 2005-03-17 13:03:00
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *Bartol Partol* wrote in <news:d1br1m$2ai$2@inews.gazeta.pl> :

    > Czy w tym kraju jest jeszcze jakis bank, ktory ma wolne i szybkie
    > przelewy? "Wolne przelewy" to przeciez dramat jakis.

    Może w WBK to oznacza "przetrzymany elixir" ;)

    --
    Sex był tak dobry, że po wszystkim nawet sąsiedzi zapalili po skręcie

  • 4. Data: 2005-03-17 15:58:52
    Od: "gg" <n...@m...com>

    Uzytkownik "Borszczuk" <c...@U...wfmh.org.pl.TW> napisal
    w wiadomosci news:d1bove$fic$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
    > oczekujacego w "poczekalni", typ tegoz jest automatycznie i cichcem
    > zmieniany na "elixir" (ktory jest rzecz jasna drozszy).

    A czego sie spodziewales po BZWBK? Mnie to nie dziwi ani troszke...

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 5. Data: 2005-03-17 17:05:21
    Od: "Jacek Smorzewski" <p...@b...poczta.fm>

    Użytkownik "Bartol Partol" <bartolpartol@gazeta.> napisał w wiadomości
    > Użytkownik Borszczuk napisał:

    (ciach)

    > Czy w tym kraju jest jeszcze jakis bank, ktory ma wolne i szybkie
    > przelewy? "Wolne przelewy" to przeciez dramat jakis.

    Sybir zdaje sie nazywal ten wolny system (nazywa?)

    --
    pzdr smoq

  • 6. Data: 2005-03-17 17:29:19
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Jacek Smorzewski napisał:

    > Sybir zdaje sie nazywal ten wolny system (nazywa?)

    A to stare g jeszcze dziala?

    Bartol

  • 7. Data: 2005-03-17 17:39:58
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Bartol Partol said the following On 2005-03-17 18:29:
    [...]

    > A to stare g jeszcze dziala?

    O ile wiem to nie. A powolnośc w BZWBK wynika z tego że bank sobie
    przetrzyma kasę (chyba 1 dzień)

    KJ

  • 8. Data: 2005-03-17 17:54:25
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <k...@O...fm>

    Pewna osoba, czyli Kamil Jońca
    oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

    > O ile wiem to nie. A powolnośc w BZWBK wynika z tego że bank sobie
    > przetrzyma kasę (chyba 1 dzień)

    A nie zależy to od oddział?
    Jak już kiedyś pisałem, wpłata w BZWBK przed południem,
    na koncie w mBanku widoczna wieczorem.

    --
    Pozdrawiam,
    Heniek http://plumowski.swistak.pl

  • 9. Data: 2005-03-17 17:54:53
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > A powolnośc w BZWBK wynika z tego że bank sobie
    > przetrzyma kasę (chyba 1 dzień)

    I żeby było śmieszniej nazywa tę opcję "tani przelew" przy cenie wyższej niż
    w innych bankach normalne przelewy.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 10. Data: 2005-03-17 17:57:31
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Henryk "Plumski" Plumowski said the following On 2005-03-17 18:54:
    [...]

    > A nie zależy to od oddział?
    > Jak już kiedyś pisałem, wpłata w BZWBK przed południem,
    > na koncie w mBanku widoczna wieczorem.

    Mówimy o czymś innym. Nie o wpłacie, tylko o różnicy między zwykłym a
    "tanim" przelewem w BZWBK.

    KJ