  • Data: 2021-10-23 17:14:40
    Temat: Re: Karta wypukła czy płaska?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    sobota, 23 października 2021 o 16:21:11 UTC+2 Grzexs napisał(a):

    > Przyjrzałem się dokładniej i to chyba jednak jakiś badziewny plastik.

    O, więc nie "ekologia" ;>

    > Tak, mają pasek, i to po stronie napisów.

    To nic dziwnego, taka teraz moda w płaszczakach.
    Czasem na awersie jest jeszcze imię i nazwisko (dziś było o tym, że Harrison Ford
    zgubił kredytówkę na plaży na Sycylii ;)
    A dobry jest aion - "CVC - check in app" - i nie ma na karcie.
    W sumie w takim razie numeru też mogłoby nie być.
    A data ważności tylko dla przypomnienia.

    Inna sprawa, jak oni zrobili to, że karta google pay oraz plastik mają ten sam numer?
    Chyba że od początku oszukują z numerem karty google pay.
    No tak, tak robią.