  • Data: 2021-10-25 20:17:27
    Temat: Re: Karta wypukła czy płaska?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    poniedziałek, 25 października 2021 o 16:59:01 UTC+2 Piotr Gałka napisał(a):
    > PoE.

    No tak, najciemniej po latarnią.

    Żeby wrócić do tematu, santander zmienił wzory kredytówek.
    Chyba żałobę mają, bo wszystkie są czarne.
    Wygladają też na płaskie i pionowe - ciekawe, czy z przodu będzie choć nazwisko (aion
    nie ma, pozioma curva nie ma, poziomy cinkciarz nie ma - ale tu nie ma nawet na
    rewersie).
    I jeszcze mają wcięcie.
    "Plebsowe" mają rzucik w kółeczka, a "lepsiejsie" w romby.
    Tzn. na stronie są pionowe - a w ST pokazuje mi się w takim samym stylu, ale pozioma.
    Dowcipnisie...

    I chyba już mi taką world wysłali. Póki co nie pobrali 15zł, ale jak pobiorą to
    dostaną reklamację, że jakbym wiedział, że na taki shit zmienią to bym zrezygnował
    przed odnowieniem ;>