  • Data: 2021-10-27 14:43:14
    Temat: Re: Karta wypukła czy płaska?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I chyba już mi taką world wysłali. Póki co nie pobrali 15zł, ale jak pobiorą to
    dostaną reklamację, że jakbym wiedział, że na taki shit zmienią to bym zrezygnował
    przed odnowieniem ;>

    Przyszły wczoraj.
    Rzeczywiście płaskie, pionowe, z wcięciem, na awersie nie ma nawet nazwiska.
    Ten rzucik w romby na awersie jest wyczuwalny pod palcem.
    Karta czarna, z tyłu boldem białymi literami dane karty.
    Karta podobno w 85% z recyclingu (szczególnie chip ;P ).
    Nawet nie jest taka zła - ale dno w porównaniu z poprzednią.
    Poza tym więcej niż jedna KK santandera w portfelu to teraz kłopot dla niedowidzących
    - dobrze, że tym będziemy się dopiero martwić za 3 lata, może do tego czasu
    zmądrzeją.