    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Sat, 23 Oct 2021 08:00:19 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Karta wypukła czy płaska?
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    sobota, 23 października 2021 o 16:25:49 UTC+2 Grzexs napisał(a):
> [...]
    stan wojenny (to było tego dnia przed protestami vs polexit), ale pod domem wróciło -
    więc to może zakłócenia od stacji bazowej na wieży kościoła.

    > Jeśli BTS był na wieży, a byłeś pod nią, to właśnie znajdowałeś się w
    > strefie cienia, więc nic dziwnego, pola tam nie było.

    Musiałbym spytać proboszcza, czy to właśnie u niego jest BTS GSM900 oranżady. Hmm,
    inna sprawa że idea/oranżada to DCS1800 miały, choć może potem kawałek 900 też
    dostali? W końcu rozszerzyli przecież zasięg na caly kraj bez roamingu, a na UMTS
    raczej tego nie zrobili (choć kombinowali, pan Mirosław, jak robił mi wykończenie na
    Bukowińskiej, łapał jakiś BTS GSM900 idei z Otwocka na swojej starej nokii, na jedną
    kreskę i to tylko na balkonie - bo ta nokia nie miała DCS, nie mówiąc o UMTS - a w DC
    był w idei tylko DCS - a w domu miał OK, bo gdzieś na wschód mieszkał). Hmm, może
    telefon pokazuje GSM900 i DCS1800 z taką samą ikoną "antenki"? UMTS pokazuje jako
    "3G" (a nawet "3,5G" ;).

    Jak był jeszcze UMTS to pamietam SMSy przychodzące podczas mszy - ale wtedy akurat
    miałem ten sam telefon ustawiony na GSM only.
    A teraz nie było ani kreski na zewnątrz. Do środka nie wchodzę.
    Raczej obstawiam, że pojawiło się jakueś 5G i wali zakłóceniami.