  • 31. Data: 2005-05-21 20:57:57
    Temat: Re: Karta kredytowa z podglądem przez WAP
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Markus Sprungk wrote:

    > Ja jestem takim właśnie klientem z KK Bursztynowa. Nie płacę i nigdy
    > nie płaciłem żadnych 3 złotych

    Wierzę że nie płaciłeś bo od zeszłego roku była któraś z kolei "promocja".
    Tylko że w TOiP opłata jest, więc kiedyś możesz zapłacić jeżeli BPH promocja
    się znudzi.

    Bogdan B.

  • 32. Data: 2005-05-21 20:58:55
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Sat, 21 May 2005 22:52:15 +0200, "Marcin_P." <n...@o...pl>
    wrote:

    >Dzięki. Szkody tylko ze pomało ta promocja się kończy :(

    Nie bój nic, może przedłużą. Zyski po pierwszym kwartale pokaźne, to i
    promocje można kontynuować :)

    G.

  • 33. Data: 2005-05-21 21:07:10
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    Witam,

    > Skąd ja to znam...
    > Ja musiałem Pani w oddziale w Wawie tłumaczyć i wmawiać, że się da "mieć
    > dostęp internetowy do rachunku karty kredytowej"...

    Widać wszystkim próbują wciskać te konta.
    Na szczęście już wiem od Was ze można mieć dostęp do karty przez Net bez
    otwierania konta. Chyba tez będę musiał w oddziale im to tłumaczyć. :)

    A tak przy okazji to się dowiedziałem ze jak bym zamknął konto otwierane w
    promocji za 0 zł to by mnie skasowali chyba na 50 zł

    Marcin_P.

  • 34. Data: 2005-05-21 21:22:35
    Temat: Re: Karta kredytowa z podglšdem przez WAP
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Marcin_P. <n...@o...pl> wrote:

    > Widać wszystkim próbują wciskać te konta.

    Cóż. Jeśli się okaże, że zaczynają kasować za coś co przestało być
    'promocją', to się z nimi pożegnam i poszukam innej MC z dostępem
    internetowym...

    --
    Przemysław Maciuszko
    Zurich based

  • 35. Data: 2005-05-21 21:31:00
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 21 May 2005 20:24:25 +0000 (UTC), Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>
    wklepał(-a):

    >Ciekawe. A jaka data?

    1.05.2005, ściągnięte z ich strony.

  • 36. Data: 2005-05-21 21:35:37
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 21 May 2005 22:40:28 +0200, "mm" <j...@c...barg.sv> wklepał(-a):

    >Ale oni nie pobieraja tej opłaty :)

    Ktoś już napisał, że promocja. :) Ale do d* z taką promocją...

  • 37. Data: 2005-05-22 09:03:31
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl> wrote:

    > Dnia Sat, 21 May 2005 22:40:28 +0200, "mm" <j...@c...barg.sv>
    > wklepał(-a):

    > Ktoś już napisał, że promocja. :) Ale do d* z taką promocją...

    Wcale nie. W bph bardzo łatwo kartę dostać :) Jak zaczna pobierac to sobie
    przeniose karte do innego banku :) ps. a karte dostalem za free :D

  • 38. Data: 2005-05-22 09:04:04
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

    > A tak na marginesie, choć nie całkiem, skończyła się ta promocja na
    > przelewy z rachunku karty kredytowej czy nie bo już sie kompletnie
    > zgubiłem..

    Dobra, żeby podumować ten wątek

    1. Promocja na przelewy zakończyła z dn 1 maja
    2. Opłata za dostęp do info o karcie przez internet dla osób
    nieposiadajacych kont wynosi 3 zł /w TOiP / .Jest kolejne zwolnienie do
    końca lipca br
    3. Dodatkowa opłata w wys. 2,5 zł . Komentarz istniał w TOiP przynajmniej od
    II 2004 . Natomiast nie zawsze trzeba było faktycznie dokonywać 4
    transakcje. Zresztą , czy naprawdę dla osób aktywnie posługujących się
    kartami jest to problem ?

    pozd
    Adam

  • 39. Data: 2005-05-22 09:41:10
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Adam S. <d...@p...onet.pl> wrote:

    > transakcje. Zresztą , czy naprawdę dla osób aktywnie posługujących się
    > kartami jest to problem ?

    Wiesz. Jeśli ktoś traktuje kartę BPH jako kartę dodatkową, to i owszem.
    Poza tym tem akurat podpunkt jest imho głupawy.
    Ktoś robi jedną transakcję np. na 90% limitu miesięcznie, a jest "gorszy" z
    punktu widzenia banku od kogoś, kto robi 4 transakcje po 50zł?

    --
    Przemysław Maciuszko
    Zurich based