    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Wed, 28 Sep 2016 06:34:17 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Karta kredytowa do płatności w euro...
    From: Stiwi <s...@h...com>

    On Sunday, August 21, 2016 at 11:22:24 PM UTC+4, Dawid Rutkowski wrote:
> [...]

    Select kursy na równi z kantor Alior jak pamiętam.
    > Może i wprowadzili, ale już wyprowadzili, albo IKA polepszył.
    > Citigold select spread euro 4gr, citigold 5gr, IKA 2,5gr.
    > Niewielka różnica, ale zawsze.
    > A do tego citigold ma jakieś tragiczne kursy na weekend, IKA też na weekend
    zwiększa, ale do 4gr, a nie do 33gr.

    Dalej podtrzymuje swoje zdanie, że Citigold jest najlepszym rozwiązaniem all in one
    dostępnym na polskim rynku. Jak dla mnie debetówki Aliora idą do kosza.
    Zarezerwowałem hotel na oficjalnej stronie Hiltona = blokada karty, brak
    powiadomienia telefonicznego czy SMS. Pięknie się zdziwiłem próbując skorzystać z
    karty na wyjeździe zagranicznym. W rozmowie telefonicznej powiedziałem im, żeby
    absolutnie pod żadnym pozorem nie blokowali tej karty, bo jestem za granicą i
    potrzebuje z niej korzystać. Mijają 2 dni, robię płatność za usługę w innym kraju w
    EUR na kwotę EUR 1200 = blokada karty. Po co limity EUR 7000 w systemie online dla
    tych kart, kiedy co chwila te karty są blokowane? Chyba się nie spodziewają, że ktoś
    będzie tymi kartami płacił w Polsce? W dodatku nie ma możliwości jej odblokowania
    online. Dzwoniłem do Alior z zagranicy, za każdym razem pomimo wybraniu właściwych
    opcji, trzeba czekać aż ktoś przełączy do właściwego działu zajmującego się kartami
    Alior Kantor, czekam 20 minut nikt nie odbiera. Jak dla mnie porażka.