  • Data: 2016-12-03 01:33:22
    Temat: Re: Karta kredytowa do płatności w euro...
    Od: Wojtek <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    El lunes, 28 de noviembre de 2016, 18:14:18 (UTC-3), Stiwi escribió:
    > Rozumiem to tak: przed każdym wyjazdem i każdą internetową transakcją powinieniem
    ich uprzejmie poinformować o tym, że chcę wydać swoje pieniądze. Podczas
    odblokowywania karty (którą zablokowali mi po rezerwacji hotelu online) będąc na
    urlopie zapisali sobie w jakim kraju przebywam i poprosiłem żeby nie blokowali mi
    karty. Pech chciał że w trakcie tego urlopu była też transakcja internetowa z kraju w
    którym akurat nie przebywałem na urlopie, ani w którym nie mieszkam, więc Alior sobie
    zablokował tą kartę ponownie pomimo wcześniejszych telefonicznych ustaleń...

    W sumie to dziwne trochę. Ok - ja mam karty walutowe TMUB ale to jest obsługiwane
    przez Aliora też i z nimi takich cyrków nie ma (jest inny, ale to pewnie uszkodzenie
    fizyczne) - płacę nimi dosyć często w internecie i na wyjazdach i jeszcze nie zdażyło
    się, żeby je zablokowali...