  • Data: 2016-07-05 02:57:49
    Temat: Re: Karta kredytowa do płatności w euro...
    Od: Waldek <m...@n...dam> szukaj wiadomości tego autora

    > O rany, trzeba jednak wyjaśnić po kolei, bo motacie i dajecie się na pasku bankom
    wodzić

    Ja się tam nie znam, na takich drobiazgach,
    ale siedziałem teraz 2 tyg. w Chorwacji ... i zaglądnę na wyciąg ;)

    W tym czasie kuna w kantorach "chodziła" w okolicach ~ 0,62 - 0,65 PLN

    NBP - średni kurs kuny na 24.06 - 0,5914

    W tym dniu wypłacilem z bankomatu
    (bez proponowanego g.przewalutowania przez euronet) 1000 kun

    24.06.16
    22.06.16
    Kwota: 1000,00 HRK
    Wypłata kartą 4455 xxxx xxxx xxxx (VISA)
    -586 ,95 PLN
    Prowizja 5,87 PLN - to jest 1% haraczu dla VISA ;)
    czyli 1000 kun kupiłem w po kursie ## 0,5928
    IMO - dramatu nie ma ;)

    No chyba ze ja cóś liczyć nie umiem ?

    To popatrzmy teraz na MC (Eur) i płatność bezgotówkową

    23.06.16
    21.06.16
    Kwota:71,00HRK Kwota w EUR:9,38 Kur
    Zakup kartą 5117 xxxx xxxx xxxx
    -42,28 PLN
    ## Tu 1 kuna kosztowała mnie 0,5954
    DROŻEJ (o 0,003 ) LOL

    Tak rozliczał Kune EUROBANK - żałuje że nie zapłaciłem Visą
    również bezgotówkowo - dla porównania ;)

    ==

    OK - to luknijmy jeszcze na wyciąg RAJFIEGO
    kiedy KK była jeszcze rozliczana w złotowkach
    - bo od 27.06 JUŻ NIE JEST :/

    Data ksiegowania 23.06
    KONZUM P-0595, PROMAJNA, HR
    kurs organizacji: 0,5832 HRK/PLN

    Jak widać RAIFI do 27.06 -= BYŁ =- najlepszy ... ale teraz
    już w Euro więc pewnie o kant d. rozbić - po 27.06 nim nie płaciłem

    Kart innych banków, nawet nie wyciągałem z portfela ;)