  • Data: 2016-07-05 09:37:22
    Temat: Re: Karta kredytowa do płatności w euro...
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W tydzień kredytówkę załatwić ? Nie powiem, że absolutnie nie ma szans, bo w
    eurobanku załatwiłem (wziąłem wtedy visę classic na 3k, ale bez problemu chcieli dać
    również visę gold na 15k - pi*oko można było od ręki dostać kredyt na wysokość
    dochodów z ostatnich 3 miesięcy) - ale to był wyjątek i rzeczywiście trwało tydzień -
    ew. troszkę można by przyśpieszyć zlecając wysyłkę karty kurierem, o ile mają to w
    ofercie, ale nie wiem, czy dadzą radę w ten sposób przesłać PIN (półtorej roku temu
    jeszcze przesyłali w kopertach, a zmiana tylko w bankomacie, więc trzeba poznać ten
    pierwszy PIN by go zmienić).

    Więc wg mnie bez szans na kredytówkę, ew. napisz, jakie posiadasz, to wybierzemy
    najlepszą (czyt. najmniej złą).

    Czy debetówkę da radę w tydzień - tu większa szansa, wszystko zależy od poczty, ew.
    można dopłacić za wysylkę kurierem.
    Także też napisz, jakie masz, ew. jakie masz konta założone, to też coś poszukamy -
    choć założyć konto to chwila obecnie, tyle, że trzeba iść do oddziału, bo przez
    kuriera też może potrwać - np. na "kuriera" inpostu z dokumentami z VW banku czekałem
    tydzień, a kolejny tydzień trwało, nim oddał je do banku.
    Jedno co mogę polecić od ręki, to założenie konta w kantorze aliora - ćwiczone 2
    tygodnie temu, konto działające pół godziny po sesji elixir (zakłada się przelewem z
    innego banku) - i zamówienie debetówek - jeśli masz zamiar płacić w euro, to
    debetówki do konta w euro, jeśli w funtach, do do konta w GBP a jeśli w jakiejś innej
    walucie, to do konta w $.
    Jedyna wada w stosunku do kredytówki to brak kredytu - ale kantor aliora ma tak małe
    spready, że taniej wyjdzie kupić 2 razy więcej waluty niż wynoszą przewidywalne
    wydatki, a potem ją odsprzedać, niż dać się skroić na prowizjach czy kursach
    złotówkowych kredytówek.