  • Data: 2016-07-01 10:55:00
    Temat: Re: Karta kredytowa do płatności w euro...
    Od: l...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 30 czerwca 2016 18:47:51 UTC+2 użytkownik RobertS napisał:
> [...]
    0289/TOiP+dla+kart+kredytowych+-+dla+um%C3%B3w+zawar
    tych+do+25+pa%C5%BAdziernika+2015+r._27.06.2016.pdf

    > KK z Polbanku kiedyś była jedną z lepszych, co z tego, że transakcje są
    > rozliczane w euro?
    >
    > ważne po jakim kursie przewalutowanie na PLN
    >
    > --
    > pozdrawiam
    > RobertS

    Ale nie ma kosztów (prowizji) za przewalutowanie. Np KK w Citi , która jest
    rozliczana w PLN za samo przewalutowanie jest prowizja 5,8%.

    Podejrzewam, że kursy między bankami aż o tyle się nie róznią....