  • Data: 2016-06-29 15:15:44
    Temat: Re: Karta kredytowa do płatności w euro...
    Od: MrMrooz <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 29 czerwca 2016 15:05:18 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:
> [...]
    płacił w PLN (w Polsce) i EUR (za granicą).
    > Alior kantor walutowy - darmowa karta (trzy) rozliczana w funtach, euro
    > lub dolarach. Jedna wypłata w miesiącu za granicą za darmo.
    Nie wiedziałem, że kantor aliora wydaje kredytówki, choć sam mam od nich 2 karty :-)

    A co do meritum - to chyba nie ma już takiej karty - może Visa z getin banku, ale to
    tylko info gdzieś przeczytane. Sam chętnie dowiem się o kredytówce z dobrymi
    przelicznikami. A na razie zostają mi debetówki podpięte pod konta walutowe.

    Pozdrawiam
    Michał M