  • 1. Data: 2004-06-07 21:32:45
    Temat: Karta kredytowa PKO BP - wrażenia?
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Czy ma ktoś KK PKO BP i może się podzielić się wrażeniami z używania?
    Czy jest do niej jakiś teleserwis, bo podglądu internetowego pewnie brak?
    Inne uwagi?

    pozdrowienia,
    Bogdan B.

  • 2. Data: 2004-06-07 22:34:41
    Temat: Re: Karta kredytowa PKO BP - wrażenia?
    Od: "Konrad" <k...@p...pl>

    Witam

    From: "Bogdan B."
    > Czy ma ktoś KK PKO BP i może się podzielić się wrażeniami z używania?

    Moge :)
    1. dlugosc wyrabiania - u mnie 2 tygodnie ale to na poczatku wydawania kk
    przez PKO BP. Ile teraz - nie wiem.
    2. akceptowalnosc - mam nie Vise lecz Mastercard - przetestowane: sklepy i
    bankomaty w Polsce, sklepy w Niemczech, Francji, Szwajcarii, Belgii i
    Holandii - zero problemow. Wyplaty z bankomatow w tych krajach tez bez uwag.

    > Czy jest do niej jakiś teleserwis, bo podglądu internetowego pewnie brak?
    3. Teleserwis jest . Mozna sie dowiedziec o aktualnym saldzie a
    takze pozawracac paniom/panom glowe - bo serwis jest "ludzki" a nie
    automatyczny :) (ale obsluga ok - czasem tylko im sie zdarza nie przerzucic
    na holda i slychac rozmowy pracownikow :)) czasem sa one pouczajace :)) (ale
    to nie ma
    nic do funkcjonalnosci karty).
    4. serwisu interentowego brak (niestety).
    5. wyciagi przychodza punktualnie, poczta zwykla, sa czytelne - chociaz
    moglyby byc ladniejsze :) a przede wszystkim zawierac od razu wypelniony
    numerem konta odcinek wplaty - takowego brak.

    > Inne uwagi?
    brak :)
    generalnie - karta jak karta. Jest w porzadku

    > pozdrowienia,
    > Bogdan B.

    pozdrawiam
    Konrad K.

  • 3. Data: 2004-06-08 07:03:53
    Od: "Jacek" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Konrad" <k...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    [ciach]

    potwierdzam tę ocenę dodam jeszcze jeden drobny fakt dla posiadaczy rachunku
    osobistego
    oprocentowanie karty to tylko 19,90 %

    Pozdrawiam

    Jacek

  • 4. Data: 2004-06-08 08:19:28
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

> [...]
    > moglyby byc ladniejsze :) a przede wszystkim zawierac od razu wypelniony
    > numerem konta odcinek wplaty - takowego brak.

    A po co Ci to w dobie internetu?? Przecież teraz prawie każdy bank umożliwia
    przelewy przez net, a część robi to za darmo.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 5. Data: 2004-06-08 09:13:12
    Od: "Jacek" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Konrad" <k...@p...pl> napisał w wiadomości
    >
    > A po co Ci to w dobie internetu?? Przecież teraz prawie każdy bank
    umożliwia
    > przelewy przez net, a część robi to za darmo.

    Z których kart kredytowych ?

    Pozdrawiam

    Jacek

  • 6. Data: 2004-06-08 09:21:17
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Jacek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    > umożliwia
    >
    > Z których kart kredytowych ?

    Nie _z_ których, tylko _na_ które (rachunki). Co do zasady na wszystkie.

  • 7. Data: 2004-06-08 14:22:29
    Od: "Konrad" <k...@p...pl>

    Witam ponownie

    Tomasz Waszczynski napisał:
    umożliwia przelewy przez net, a część robi to za darmo.

    hm.... mi niespecjalnie jest to potrzebne, ale poniewaz zapomnialem, ze
    zyjemy w kraju gdzie juz wszystkie gospodarstwa domowe posiadaja dostep do
    internetu, konta z obsluga via internet i praktycznie zamarly przelewy
    tradycyjne - wycofuje sie ze swojej uwagi. Wybacz - mea culpa...
    i wybacz oczywista ironie (ale bron Boze to nie jest zlosliwosc). Wydaje mi
    sie, ze nieglupim pomyslem byloby dolaczanie wypelnionego czesciowo dowodu
    wplaty (tak jak to robi np. BZ WBK przy swoje kk), gdyz jeszcze dlugo czesc
    klientow bedzie korzystala z tradycyjnych przelewow. Ale brak tego druku nie
    umniejsza uzytecznosci kk PKO BP. Ot - drobiazg.
    Pozdrawiam
    Konrad K.

  • 8. Data: 2004-06-09 07:10:09
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

> [...]
    > internetu, konta z obsluga via internet i praktycznie zamarly przelewy
    > tradycyjne - wycofuje sie ze swojej uwagi.

    Heh, z założenia traktuje osoby piszące na niusy jak takie, które mają
    dostęp do netu i stąd moje zdziwienie :)

  • 9. Data: 2004-06-09 07:46:17
    Od: "Jacek" <j...@w...pl>

    > Użytkownik "Jacek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Nie _z_ których, tylko _na_ które (rachunki). Co do zasady na wszystkie.

    Naprawdę nie rozumiem co chciałeś napisać kk PKO nie ma obsługi przez portal
    i to jest pewne utrudnienie.
    Ale co ma do rzeczy to że banki oferują przelewy przez net, przeciez karta
    kredytowa nie do tego służy.
    Tak jak pisałem KK PKO BP ma najniższe oprocentowanie jakie znam i to jej
    największy atut.

    Swoja drogą to mam kartę kredytową BPH z której można robić przez telefon
    przelewy płacimy tylko minimalna
    prowizję i mamy kilkadziesiąt dni kredytu w żywej gotówce.

    Pozdrawiam

    Jacek

  • 10. Data: 2004-06-09 10:41:44
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    > Naprawdę nie rozumiem co chciałeś napisać kk PKO nie ma obsługi przez
    portal
    > i to jest pewne utrudnienie.

    Tia, ale ja nie o tym.

    > Ale co ma do rzeczy to że banki oferują przelewy przez net, przeciez karta
    > kredytowa nie do tego służy.

    No, ale jakoś to zadłużenie, które zostało kartą zaciągnięte, trzeba
    spłacić, right? No więc musi być jakiś rachunek do tego. A skoro tak, to
    można dokonać przelewu darmowego przez internet, którego celem będzie
    spłacenie zadłużenia. I wówczas druk przelewu do niczego nie jest potrzebny.

    > Tak jak pisałem KK PKO BP ma najniższe oprocentowanie jakie znam i to jej
    > największy atut.

    O ile ktoś się zadłuża. Jeśli tego nie robi, to atut żaden. BTW - jak się ma
    oprocentowanie w mBanku do PKOBP?