  • 1. Data: 2004-06-07 20:38:57
    Temat: co sie bardziej oplaca funty czy euro w Anglii??
    Od: "Xawery" <z...@w...pl>

    mam pytanie, bede kupowal bilet autobusowy w Anglii i w zwiazku z tym
    powiedzcie co sie bardziej oplaca funty czy euro?? Dodam, ze zaopatrzony
    jestem w euro i zakup funtow bylby dla mnie problemem, ale jesli mialbym duzo
    stracic to sie poswiece :). Bilet kosztuje 50 L, nie wiem ile to bedzie w
    euro.

    z gory dziekuje za odpowiedz, pozdrawiam !

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2004-06-08 07:49:58
    Temat: Re: co sie bardziej oplaca funty czy euro w Anglii??
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > mam pytanie, bede kupowal bilet autobusowy w Anglii i w zwiazku z tym
    > powiedzcie co sie bardziej oplaca funty czy euro??

    Skoro chcesz kupić bilet w Anglii, to chyba euro nie wchodzą w grę ;-)

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2004-06-08 09:02:38
    Od: " Karolew" <k...@g...pl>

    Glenn <g...@b...pl> napisał(a):

    > Skoro chcesz kupić bilet w Anglii, to chyba euro nie wchodzą w grę ;-)
    I jeszcze dlugo nie beda w gre wchodzic. Lud bardzo kocha Krolowa
    spozierajaca ze srodkow platniczych ;-)

    Karolew