    From: "Konrad" <k...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Karta kredytowa PKO BP - wrażenia?
    Date: Tue, 8 Jun 2004 16:22:29 +0200

    Witam ponownie

    Tomasz Waszczynski napisał:
> [...]
    umożliwia przelewy przez net, a część robi to za darmo.

    hm.... mi niespecjalnie jest to potrzebne, ale poniewaz zapomnialem, ze
    zyjemy w kraju gdzie juz wszystkie gospodarstwa domowe posiadaja dostep do
    internetu, konta z obsluga via internet i praktycznie zamarly przelewy
    tradycyjne - wycofuje sie ze swojej uwagi. Wybacz - mea culpa...
    i wybacz oczywista ironie (ale bron Boze to nie jest zlosliwosc). Wydaje mi
    sie, ze nieglupim pomyslem byloby dolaczanie wypelnionego czesciowo dowodu
    wplaty (tak jak to robi np. BZ WBK przy swoje kk), gdyz jeszcze dlugo czesc
    klientow bedzie korzystala z tradycyjnych przelewow. Ale brak tego druku nie
    umniejsza uzytecznosci kk PKO BP. Ot - drobiazg.
    Pozdrawiam
    Konrad K.