  • 1. Data: 2004-06-07 21:34:46
    Temat: wplata na Telepekao24 ( dlugie )
    Od: "Piotr W" <t...@p...onet.pl>

    po zmianie systemu w II oddz Opole
    miałem przyjemność dokonywać wpłaty
    na własne konto w CBE

    SENSACJA !!!
    po wielu podejściach dziewczyny dokonały wpłatę
    kasy na ... INNY ( zgroza ) numer rachuneku
    twierdząc stanowczo iż to na pewno jest CBE
    i właśnie ten a nie inny mój jeszcze aktywny r-k
    Pomimo moich wątpliwości przekonały mnie

    miałem jednak obawy, że coś tu nie tak
    wracam do Banku wpłata jest sprawdzana ponownie
    i słyszę : "panie , to jest na pewno ..."

    -----------------------------------
    Nie był to koniec moich obaw ...
    po paru godzinach siadam przed kompem
    sprawdzam ... A KASY NIET :-(((((
    po analizie dowodu wpłaty okazuje się iż
    kasa została wpłacona na nowy numer w I oddz w W-e
    na konto, którego nie zakładałem i nie zamierzam zakładać

    ponowna wizyta w Banku
    obrażone panie wiedzą lepiej kto tu ma rację
    ( nie opisuję dyskusji )
    po godzienie odchodzę z anulowaną wpłatą od okienka
    NIE były w stanie dokonać wpłaty na CBE
    i zapewnić dostępności środków na koncie na następny ranek

    -------------
    wychodzę z banku i CIESZĘ SIĘ
    straciłem ok 2 godz na jedną wpłatę na własne konto
    która w ostateczności nie została dokonana
    jednak została mi kasa w kieszeni ...
    i parę problemów na następny ranek

    BRAWO PeKaO SA
    TAK TRZYMAĆ

    --
    Piotr W.
    t...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2004-06-07 22:09:32
    Temat: Re: wplata na Telepekao24 ( dlugie )
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 7 Jun 2004 23:34:46 +0200, "Piotr W" <t...@p...onet.pl>
    wklepał(-a):

    >po zmianie systemu w II oddz Opole
    >miałem przyjemność dokonywać wpłaty
    >na własne konto w CBE

    [...]
    Wiej stamtąd póki czas. :) Ten bank parę lat temu jeszcze był w miarę, ale teraz
    zdecydowanie odstaje od rynku.

  • 3. Data: 2004-06-07 23:06:50
    Od: "Piotr W" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sławomir Szyszło" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > [...]
    > Wiej stamtąd póki czas. :) Ten bank parę lat temu jeszcze był w miarę, ale
    teraz
    > zdecydowanie odstaje od rynku.

    to jest bolszy dylemat
    bo w moim przypadku to jedyny bank
    z przyzwoicie rozlokowanymi placówkami
    tylko ta obsługa ... :-(((
    ( z osobistym to jest dla mnie istotne )

    co prawda z firmowym
    już od tygodnia jestem w MultiBanku :-)))))

    --
    Piotr W.
    t...@p...onet.pl

  • 4. Data: 2004-06-08 16:03:22
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 8 Jun 2004 01:06:50 +0200, "Piotr W" <t...@p...onet.pl>
    wklepał(-a):

    >to jest bolszy dylemat
    >bo w moim przypadku to jedyny bank
    >z przyzwoicie rozlokowanymi placówkami
    >tylko ta obsługa ... :-(((
    >( z osobistym to jest dla mnie istotne )

    Powiedz szczerze, do czego są potrzebne placówki? Do wpłacania gotówki... no i
    czego jeszcze potrzebujesz? Jak często się tam zjawiasz?

  • 5. Data: 2004-06-08 20:55:26
    Od: "Piotr W" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sławomir Szyszło" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    [ ... ]
    > Powiedz szczerze, do czego są potrzebne placówki?
    > Do wpłacania gotówki... no i
    > czego jeszcze potrzebujesz? Jak często się tam zjawiasz?

    Dla mnie do niczego :-)))
    Lecz gdy w razie W. moja połowa
    ma coś załatwić w dużym mieście to jest problem
    Miała kiedyś wypadek samochodowy :-((((
    ( lęk przed dużym ruchem pozostał )

    Powiem jednak szczerze , że już doszliśmy
    do rodzinnego porozumienia
    stwierdziła iż :
    "spacerek od czasu do czasu też się przydaje"

    UCIEKAMY z PeKaO SA

    ps.
    z wielkim bratem ze wschodu też się kiedyś rozstaliśmy ;-)

    --
    Piotr W.
    t...@p...onet.pl

  • 6. Data: 2004-06-09 09:07:17
    Od: "K " <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Piotr W <t...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > do rodzinnego porozumienia
    > stwierdziła iż :
    > "spacerek od czasu do czasu też się przydaje"

    Z przrazeniem stowierdzam ze chyba zatracilem zdolnosc komunikacji, nie
    zrozumialem prawie polowy Twojej wypowiedzi...
    Mozesz w prostszy sposob powiedziec po co Ci/polowie sa/byly potrzebne
    placowki ? Przyznaje ze tez intryguje mnie ten temat...