  • 1. Data: 2004-06-07 21:15:19
    Temat: RB rekord grace period !
    Od: Yareck <j...@i...KILLSPAM.pl>

    Czy już ktoś pisał, że VC w RB przedłużyli do 58 dni grace period od 17 maja ?
    Tym samym Raiffeisen ustanowił rekord w Polsce.
    Dłużej już chyba się nie da bo będzie overlap ...
    Do tego jest promocja z Wizz Air, połowa opłat za konta dla posiadaczy VC, ten
    bank się rozkręca ...
    ________
    Yareck

  • 2. Data: 2004-06-07 21:19:40
    Temat: Re: RB rekord grace period !
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 07 Jun 2004 23:15:19 +0200,
    osoba podpisana: Yareck <j...@i...KILLSPAM.pl>
    napisała:

    > Dłużej już chyba się nie da bo będzie overlap ...
    Eee, dlaczego się nie da ? O ile tylko będzie wystarczający limit to nie
    widzę problemu....

    KJ

    --
    Zanim wlaczysz komputer, zastanow sie: Czy jestes absolutnie pewien(na), ze nie
    jest podlaczany do wyrzutni rakiet?

  • 3. Data: 2004-06-07 21:33:38
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Mon, 07 Jun 2004 23:15:19 +0200, Yareck
    <j...@i...KILLSPAM.pl> wrote:

> [...]
    >Dłużej już chyba się nie da bo będzie overlap ...
    >Do tego jest promocja z Wizz Air, połowa opłat za konta dla posiadaczy VC, ten

    no coz, jesli chce sie cos znaczyc na rynku detalicznym, to trzeba cos
    zrobic z biezaca oferta. 20 zlotymi miesiecznie za konto z wysoko
    oprocentowana linia kredytowa raczej sie zbyt wielu klientow nie
    przyciagnie.

    G.

  • 4. Data: 2004-06-07 23:05:14
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

    > Czy już ktoś pisał, że VC w RB przedłużyli do 58 dni grace period od 17
    maja ?
    > Tym samym Raiffeisen ustanowił rekord w Polsce.
    > Dłużej już chyba się nie da bo będzie overlap ...

    Eeee tam, zaraz sie nie da.... Ale fakt jest faktem: odebrali Palme
    Pierwszenstwa BPH PBK SreBeKa :)

    > Do tego jest promocja z Wizz Air, połowa opłat za konta dla posiadaczy VC,
    ten
    > bank się rozkręca ...

    Zaraz tam rozkreca... mysle, ze stara sie nie wypasc z rynku. W koncu jakos
    musza zrekompensowac wyjatkowa jakos uslug, na ktorej to jakosci, przez
    kilka lat obecnosci tego banku w Polsce, kilka osob zdazylo sie poznac :)

    MAd Hat
    ter

  • 5. Data: 2004-06-08 07:40:43
    Temat: DC ma tyle od dawna :P [było: RB rekord grace period !]
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Yareck" <j...@i...KILLSPAM.pl> napisał:
    > Czy już ktoś pisał, że VC w RB przedłużyli do 58 dni grace period od 17 maja ?
    > Tym samym Raiffeisen ustanowił rekord w Polsce.

    DC ma od dawna 58. Wiec to żaden rekord.

    --
    W.

    Ps. czy to znowu jakis news sponsorowany ? bo nie chce mi sie sprawdzac...

  • 6. Data: 2004-06-08 08:35:40
    Temat: Re: DC ma tyle od dawna :P [było: RB rekord grace period !]
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > DC ma od dawna 58. Wiec to żaden rekord.

    A nawet 59 przez 7 m-cy w roku :)

    > Ps. czy to znowu jakis news sponsorowany ? bo nie chce mi sie sprawdzac...

    Hmmm,
    pisałby stróż z nocnej zmiany?;-)

  • 7. Data: 2004-06-08 08:43:13
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > DC wydaje sie nie byc karta, dla zwyklego zjadacza bulek pszennych...

    No to mamy nową kategorię rekordów:
    "rekord dla zwyklego zjadacza bulek pszennych" ;-)))

  • 8. Data: 2004-06-08 08:43:19
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

  • 9. Data: 2004-06-08 09:01:03
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "S.T." <n...@p...onet.pl> napisał:
    > A nawet 59 przez 7 m-cy w roku :)

    Czasem nawet 3*58 ;)

    > Hmmm,
    > pisałby stróż z nocnej zmiany?;-)

    :-)))
    Może jakiś olśniony pracownik... zabrał do domu zmiany w ofecie ;-)))

  • 10. Data: 2004-06-08 09:02:48
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    > No to mamy nową kategorię rekordów:
    > "rekord dla zwyklego zjadacza bulek pszennych" ;-)))

    DC wydaje też karty dla studentów:
    www.diners.at