  • Data: 2007-12-30 08:40:12
    Temat: Re: Karta MasterCard autoryzacja pin czy podpis
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    mvoicem pisze:
    > Błąd ... jak potem udowodnisz że ta transakcja potwiedzona PINem nie
    > została potwierdzona przez ciebie?

    Ale co mam udowadniac ? Nikt nie zobaczy jaki jest PIN z uwagi na fakt,
    ze nawet ja go nie znam, wiec w czym problem ? Natomiast jesli ktos
    rozkoduje z paska magnetyczngo PIN to tak czy inaczej nic nie udowodnie,
    chyba ze taka osoba zostanie zlapana na goracym uczynku (ale istnieje
    szansa ze wczesniej karte zastrzege, zwlaszcza ze takie cos pewnie
    chwile trwa).

    > Neste, podobno zagranica (podobno Czechy...)

    Dlatego nie tankuje na Neste.

    --
    Mithos