  • Data: 2007-12-30 10:53:35
    Temat: Re: Karta MasterCard autoryzacja pin czy podpis
    Od: "RK" <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pszczelarz Bartek" <b...@w...w.ulu.pl> napisał w
    wiadomości news:fl3dad.15s.1@beczka.prochu...

    > Chyba mało wiesz. Sposób autoryzacji dla kart ustala bank. Jeżeli jest tak
    > jak mówisz to dlaczego np. Visy Electron mBanku są autoryzowane podpisem a
    > nie PINem?
    >
    > Mistrzu na prawdę zgłębił temat, a dopiero potem kreuj się na geniusza :)

    Mistrzu ja napisałem o własnych doświadczeniach z kartami i wcale nie kreuje
    się na geniusza. Nie miałem nigdy Visy Electron mBanku i nie wiem jak są
    autoryzowane. Obecnie z kredytówek mam MC Silver BPH i za granicą (w
    Niemczech) w niektórych sklepach prosili o podpis a w innych o wklepanie
    PIN-u więc nie jest tak, że to od banku który kartę wystawił zależy sposób
    autoryzacji. Prędzej od banku, który "rozlicza" terminal w sklepie.