  • 1. Data: 2002-11-21 09:50:20
    Temat: Karta Kredytowa MultiBanku - zwycięzcą rankingu KK Rzeczpospolitej
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    http://www.rp.pl/dodatki/pieniadze_021121/pieniadze_
    a_1.html

    "Wiesz, że zawsze będziesz w stanie spłacić całe zadłużenie zaciągnięte
    kartą kredytową. Najlepsza dla ciebie będzie więc Visa Credit oferowana
    przez MultiBank, która zwyciężyła w naszym rankingu. Nawet jeśli kiedyś nie
    uregulujesz całego długu i będziesz musiał zapłacić odsetki, nie będą one
    wygórowane. Visa Economic Millennium, która zajęła drugie miejsce, jest
    idealna dla tych, którzy z góry zakładają spłacanie tylko części kredytu. Na
    trzeciej pozycji znalazła się najbezpieczniejsza Visa Silver Citibanku."

    K. Kowalski

  • 2. Data: 2002-11-21 10:07:37
    Od: s...@o...pl

    Cóż z tego - jeśli odmawiają jej przyznania :) i nie potrafią się obrobić z
    liczbą klientów która w tej chwili do nich napływa?

  • 3. Data: 2002-11-21 10:15:39
    Temat: Re: Ranking Rzepy o kartach jest niewiarygodny
    Od: "Mariusz A. Jasinski" <m...@i...pl>

    Nie podoba mi się parę rzeczy w tym rankingu:

    Bardzo nisko ocenione bezpieczeństwo BZWBK: 59 pkt,
    Lukas: 67 pkt
    Citi: 92 pkt
    Multi: 95 pkt

    To jakaś pomyłka, przecież bezpieczeństwo BZWBK jet wyższe od Lukasa, a Citi
    wyższe do Multi. Natomiast koszty bezpieczeństwa jak rozumiem zawarte są w
    punktacji Opłat.

    Limit.
    Multi tylko 30 pkt,
    a Millennium 90 pkt.
    Z tego co mi wiadomo, to Multi ma niespotykną konfigurowalność limitów i 30 pkt
    to cokolwiek za mało.

    Ranking ma dziury, więc JEST NIEWIARYGODNY ;-)
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 4. Data: 2002-11-21 10:19:12
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Krzysztof Kowalski wrote:

    http://www.rp.pl/teksty/pieniadze_021121/pieniadze_a
    _1-4.F.gif

    Może mi ktoś wyjaśnić czemu KK Multi dostała więcej punktów za
    bezpieczeństwo niż VC Citi? Bo ja tego nie rozumiem.

    pzdr

    Tomek

  • 5. Data: 2002-11-21 10:21:09
    Od: "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com>

    <s...@o...pl> wrote in message
    > Cóż z tego - jeśli odmawiają jej przyznania :) i nie potrafią się obrobić
    > liczbą klientów która w tej chwili do nich napływa?

    a u mnie przyjęli wniosek (po długich negocjacjach), najpierw powiedzieli,
    że nie jest bardzo konieczna rezygnacja z karty w innym banku, a po 10
    dniach poinformowali, że jednak jest niezbędna
    nawet nie powiedzieli czy dostanę nową i z jakim limitem ...
    takim sposobem to nie zdobędą zbyt wielu klientów

    chyba lepiej zrobiliby wydając kartę na miesiąc czasu i jeśli w tym czasie
    nie otrzymają potwierdzenia zamknięcia poprzedniej, to automatycznie blokują
    kartę

    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski

  • 6. Data: 2002-11-21 16:27:49
    Od: o...@o...pl

> [...]
    > trzeciej pozycji znalazła się najbezpieczniejsza Visa Silver Citibanku."

    ciekaw jestem ile banki płacą za takie rankingi?
    ale to pytanie do kogoś z rzepy.
    odz

  • 7. Data: 2002-11-21 17:19:26
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:02112111153930@polnews.pl, Mariusz A. Jasinski wrote:
    > Nie podoba mi się parę rzeczy w tym rankingu:
    >
    > Bardzo nisko ocenione bezpieczeństwo BZWBK: 59 pkt,
    > Lukas: 67 pkt

    > To jakaś pomyłka, przecież bezpieczeństwo BZWBK jet wyższe od Lukasa

    Górna granica odpowiedzialności Lukas 10kPLN, BZWBK 4kPLN.
    To dość istotny aspekt bezpieczeństwa.

    (Poza tym do bardzo niedawna BZWBK wysyłał listem zwykłym cały numer KK z
    kompletem danych osobowych, ale tego chyba nie uwzględnili.)

    A co jest bezpieczniejsze w KK BZWBK? Zdjęcie?
    Są jak czytamy kłopoty z jego uzyskaniem.

  • 8. Data: 2002-11-21 17:35:32
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Tomasz Staszewski" <t...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Może mi ktoś wyjaśnić czemu KK Multi dostała więcej punktów za
    > bezpieczeństwo niż VC Citi? Bo ja tego nie rozumiem.

    Hehe... bo wtedy KK Multi by nie wygrala ;)

    Wg. rankingu
    Multi bezpieczenstwo: 95 razem: 76,29
    Citi bezpieczenstwo: 92 razem: 70,46

    Gdy zamienimy punkty za bezpieczenstwo to...
    Multi razem: 73,29
    Citi razem: 73,46

    Maciej

  • 9. Data: 2002-11-21 17:43:06
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:arj5jo$9fe$1@news.tpi.pl, MK wrote:
    > Użytkownik "Tomasz Staszewski" <t...@p...fm> napisał w
    > wiadomości news:3DDCB1CF.41E17B7E@poczta.fm...

    > Hehe... bo wtedy KK Multi by nie wygrala ;)

    Mówisz o powodzie "a priori" :)

    Natomiast bezpośrednio z kryteriów wyraźnie wynika to ze stosunkowo wysokich
    opłat za ubezpieczenie - oni to liczyli jako składnik bezpieczeństwa
    (oczywiście jest to dość kontrowersyjne!).

    Natomiast pewien pozytywny aspekt bezpieczeństwa Multi to możliwość
    ograniczania limitów dla nieużywanych typów transakcji.

  • 10. Data: 2002-11-21 18:53:20
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Thu, 21 Nov 2002 10:50:20 +0100, "Krzysztof Kowalski"
    <kowalski@___nospam___bankier.pl> wrote:

> [...]
    >trzeciej pozycji znalazła się najbezpieczniejsza Visa Silver Citibanku."

    Ciekawe na jakiej podstawie, taki ranking jest o kant d..y potluc,
    skoro opisywanych produktów nie ma jeszcze na rynku (ktos uzywa juz KK
    Multibanku ? Bo ja czekam i czekam na decysje, a cale zamieszanie trwa
    w moim przypadku juz ponad MIESIAC !!!).
    Moim zdaniem powinno sie oceniac produkty takze na podstawie tego jak
    dzialaja a nie tego co jest napisane w ulotkach i materialach
    reklamowych ...

    pzdr,
    Dentarg

    --