  • 1. Data: 2002-11-21 10:36:28
    Temat: Belgowie chętni na BRE Bank
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    BRE Bank jest do kupienia. Tak przynajmniej miał zdecydować jego
    główny udziałowiec - niemiecki Commerzbank.

    http://www.bankier.pl/wiadomosci/article.html?articl
    e_id=472510&pub_id
    =7&lang=PL

    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankow

  • 2. Data: 2002-11-21 10:38:46
    Temat: Re: Belgowie chętni na BRE Bank
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > BRE Bank jest do kupienia. Tak przynajmniej miał zdecydować jego
    > główny udziałowiec - niemiecki Commerzbank.

    A nie dopisalem, ze to juz troche ma :) jak wlasnie zobaczylem, cos w
    bankierze zle linkuje - z PiG do GB mnie zlinkowalo, ktora nie jest
    aktualizowana od ho ho.
    A szkoda - kiedys jeszcze w gazety.pl mozna bylo poczytac....

    Czyli jednym slowem falszywy alarm, myslalem, ze si cos ruszylo

  • 3. Data: 2002-11-21 10:48:09
    Od: s...@o...pl

    > Czyli jednym slowem falszywy alarm, myslalem, ze si cos ruszylo

    nie bój nic - nic się nie ruszyło