    From: "Robert" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Ranking Rzepy o kartach jest niewiarygodny
    Date: Thu, 21 Nov 2002 18:19:26 +0100

    In news:02112111153930@polnews.pl, Mariusz A. Jasinski wrote:
    > Nie podoba mi się parę rzeczy w tym rankingu:
    >
    > Bardzo nisko ocenione bezpieczeństwo BZWBK: 59 pkt,
    > Lukas: 67 pkt

    > To jakaś pomyłka, przecież bezpieczeństwo BZWBK jet wyższe od Lukasa

    Górna granica odpowiedzialności Lukas 10kPLN, BZWBK 4kPLN.
    To dość istotny aspekt bezpieczeństwa.

    (Poza tym do bardzo niedawna BZWBK wysyłał listem zwykłym cały numer KK z
    kompletem danych osobowych, ale tego chyba nie uwzględnili.)

    A co jest bezpieczniejsze w KK BZWBK? Zdjęcie?
    Są jak czytamy kłopoty z jego uzyskaniem.