  • 1. Data: 2003-11-09 16:36:05
    Temat: Karta Galia - opłaty...
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl>

    Ma ktoś pod ręką wyciąg albo jakieś inne źródło danych ;-)
    Dość pilnie potrzebuję następujących informacji:
    1) Wysokość rocznej opłaty za użytkowanie karty
    2) Wysokość oprocentowania kredytu
    3) Koszt ubezpieczenia na życie posiadacza karty - doliczany co miesiąc do
    kwoty spłaty (no właśnie - co miesiąc, czy na końcu/początku spłaty przy np.
    innej opłcji niż spłata jednorazowa - czyt. np. trzy raty, bądź raty
    minimalne?)

    He he - z góry dziękuję za info - chcę przekonać rodzinę, że kupno czegoś
    tam na raty poprzez kartę Galia nie koniecznie jest taki rewelacyjne, jak go
    w Geancie malują ;-) Nawet przy promocji 0% odsetek +1zł prowizji co
    miesiąc, a tym bardziej bez tej promocji.

    RJCz

  • 2. Data: 2003-11-09 16:46:55
    Temat: Re: Karta Galia - opłaty...
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Użytkownik Rafał J. Czekała napisał:
    > Ma ktoś pod ręką wyciąg albo jakieś inne źródło danych ;-)
    > Dość pilnie potrzebuję następujących informacji:
    > 1) Wysokość rocznej opłaty za użytkowanie karty

    19 zł

    > 2) Wysokość oprocentowania kredytu

    34,92% nominalne

> [...]
    > kwoty spłaty (no właśnie - co miesiąc, czy na końcu/początku spłaty przy np.
    > innej opłcji niż spłata jednorazowa - czyt. np. trzy raty, bądź raty

    A tego to nie wiem. To na szczęście nie jest obowiązkowe. A naliczane
    jest zdaje się od salda zadłużenia na koniec okresu rozliczeniowego (co
    miesiąc).

> [...]
    > w Geancie malują ;-) Nawet przy promocji 0% odsetek +1zł prowizji co
    > miesiąc, a tym bardziej bez tej promocji.

    Jedyne sensowne wykorzystanie tej karty to normalne korzystanie z GP,
    jak przy każdej innej kredytówce.
    Można sobie jeszcze za 1,50 miesięcznie wykupić ubezpieczenie na -72
    godziny przed zastrzeżeniem.

    pzdr

    Tomek

    --
    Zaloz prywatne forum:
    http://forum.onet.pl

  • 3. Data: 2003-11-09 16:55:30
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl>

    Użytkownik "Tomasz Staszewski" <t...@p...fm> napisał w wiadomości

    > A tego to nie wiem. To na szczęście nie jest obowiązkowe. A naliczane
    > jest zdaje się od salda zadłużenia na koniec okresu rozliczeniowego (co
    > miesiąc).

    Niestety IMHO obowiązkowe.
    Czy jest jakaś metoda rezygnacji?

    RJCz

  • 4. Data: 2003-11-09 17:14:14
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Użytkownik Rafał J. Czekała napisał:

    > Niestety IMHO obowiązkowe.
    > Czy jest jakaś metoda rezygnacji?

    Przy zawieraniu umowy. Później nie wiem.
    I pamiętam, że musiałem się ostro kłócić, żeby mi tego nie włączali. Ale
    na umowie jest w tym miejscu ewidentnie możliwość wyboru.
    Miałem tę kartę przez rok i jedyne koszty jakie poniosłem to 5,90 za
    wysłanie wypowiedzenia i 18 zł za ubezpieczenie od kradzieży karty (bo
    pierwszy rok używania jest za darmo).

    pzdr

    Tomek

    --
    Zaloz prywatne forum:
    http://forum.onet.pl

  • 5. Data: 2003-11-10 09:20:09
    Od: "dana" <d...@p...gazeta.pl>

    > Niestety IMHO obowiązkowe.
    > Czy jest jakaś metoda rezygnacji?
    >
    > RJCz

    wyslalam do Warszawy fax z informacja, ze rezygnuje z ubezpieczenia karty nr
    xxxxxxxxxx
    wystarczylo
    Dana

  • 6. Data: 2003-11-10 18:18:24
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl>

    "dana" <d...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > wyslalam do Warszawy fax z informacja, ze rezygnuje z ubezpieczenia karty
    nr
    > xxxxxxxxxx
    > wystarczylo

    Dzięki! Też wysłałem - poczekamy i zobaczymy czy wystarczy

    RJCz