  • 1. Data: 2005-03-12 12:26:08
    Temat: Karta Alpejska - nowość w ofercie Banku BPH
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Nie słabnie aktywność Banku BPH w oferowaniu nowych kart kredytowych.
    Tym razem klienci Banku dostali możliwość posiadania Karty Alpejskiej.
    To zupełna nowość na naszym rynku, bo po raz pierwszy zniżki dla
    klientów dostępne są jak na razie jedynie poza Polską.
    http://wiadomosci.prnews.pl/index.php/display,9623

  • 2. Data: 2005-03-13 14:58:44
    Temat: Re: Karta Alpejska - nowość w ofercie Banku BPH
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    > Nie słabnie aktywność Banku BPH w

    ... rzucaniu kłód pod nogi tym, którzy przypadkiem próbują wdepnąć w to hahaha.
    Wystąp o kartę z limitem ok. 60% miesięcznych wpływów na konto, a każą Ci donieść
    pisemne zaświadczenie z zakładu pracy o
    zarobkach ;-)))
    JaC

  • 3. Data: 2005-03-13 15:10:10
    Od: "CB" <v...@w...pf.pl>

> [...]
    > Wystąp o kartę z limitem ok. 60% miesięcznych wpływów na konto, a każą Ci
    donieść pisemne zaświadczenie z zakładu pracy o

    To właśnie jeden z błędów systemu, iż inne banki tak nie robią. Wystarczą
    potem 2 konta z darmowymi przelewami i tak sobie przelewam te same 500zł z
    jednego na drugi rachunek, po czym po pewnym czasie wpływ wychodzi mi 5000zł
    i dostaję w obu kredyty w koncie tudzież KK z limitem 2x wpływ :-)
    Oczywiście nadal pozostając bezrobotnym...

  • 4. Data: 2005-03-13 16:00:37
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2005-03-13, CB <v...@w...pf.pl> wrote:

> [...]
    > i dostaję w obu kredyty w koncie tudzież KK z limitem 2x wpływ :-)
    > Oczywiście nadal pozostając bezrobotnym...
    Jesteś tak naiwny czy tylko udajesz ?
    Naprawdę sądzisz, że analityk nie przegląda pobierznie jak korzystasz z konta ?
    Uwierz mi, że przeglądają - przynajmniej w takim MultiBanku..

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 5. Data: 2005-03-13 16:44:58
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

> [...]
    > Wystąp o kartę z limitem ok. 60% miesięcznych wpływów na konto, a każą Ci
    > donieść pisemne zaświadczenie z zakładu pracy o

    A wynagrodzenie wpływa na konto?? Czy tylko robisz wpłaty własne??
    Konto masz conajmniej 6 miesięcy??
    W pewnych warunkach można brać pod uwagę wpływy a w pewnych nie.

    Darek

  • 6. Data: 2005-03-13 16:53:25
    Od: "CB" <v...@w...pf.pl>

    > Jesteś tak naiwny czy tylko udajesz ?
    > Naprawdę sądzisz, że analityk nie przegląda pobierznie jak korzystasz z
    konta ?
    > Uwierz mi, że przeglądają - przynajmniej w takim MultiBanku..

    Powiedzmy, że jestem naiwny :-) Zrób kiedyś prosty test i okaże się, że Ty
    też jesteś :-)))) Nazwy banków nie zdradzę, ale poczytaj regulaminy, a
    zauważysz szybko, iż banki interesuje WPŁYW na konto.

  • 7. Data: 2005-03-13 18:02:13
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 13 Mar 2005 16:00:37 +0000 (UTC),
    osoba podpisana: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>
    napisała:
    [...]
    > Naprawdę sądzisz, że analityk nie przegląda pobierznie jak korzystasz z konta ?
    _pobieżnie_
    > Uwierz mi, że przeglądają - przynajmniej w takim MultiBanku..

    W Multibanku powiadasz....
    Było tak. Z okazji ostatniej promocji testowo złożyłem wniosek o kredyt.
    Zadzwonił miły pan i stwierdził, że niestety za mały osad na koncie. Na
    moje przytomne pytanie, czy oceniaja osad na Multikoncie czy na RO też,
    pan stwierdził, ze jeszcze się skontaktuje z Analitykami.
    W drugim telefonie faktycznie już wiedzieli wszystko o moim koncie.
    Nawet zaniepokoiło ich, ze co miesiąc jest wypływ z tytułu "Rata
    kredytu mieszkaniowego" :-)

    Więc raczej byłbym skłonny przypuszczać, ze jest mają jakieś proste
    warunki, które albo spełnisz albo nie, a dopiero w wyjątkowych
    przypadkach trzepią konto.

    KJ

    GNU is Not Unix