  • Data: 2018-07-18 12:27:22
    Temat: Re: Kantor PKO BP
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ostatnio jak pamiętam, to nie było opcji konta bezpłatnego bez warunków - warunkiem
    darmowości było wydanie chyba 200zł/mc debetówką, a bez wydania - lub bez debetówki -
    kosztowało 6,90zł/mc.
    Bezpłatne można mieć inteligo, ale w nim nie ma rachunków walutowych (więc i
    kantoru).
    Do tego trzeba jeszcze sprawdzić koszt rachunków walutowych.
    Oraz kursy.
    Więc wobec kantoru aliora czy wbk konkurencyjni w ogóle nie są - choć nie wiem, czy w
    żabie konta walutowe są za darmo.
    Ale z IKA i tak nikt nie wygra, bo dają jeszcze darmowe debetówki oraz przelewy walut
    u nich wymienionych.
    Kantor ma jeszcze mBąk, z darmowymi kontami złotówkowymi i walutowymi, ale tam kursy
    są indywidualne - ja mam niezgorsze, choć gorsze niż IKA i żaba - ale bywają fatalne.