  • Data: 2018-07-20 10:45:45
    Temat: Re: Kantor PKO BP
    Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-07-19 o 17:50, ń pisze:
    > To nie jest takie proste, oni jakoś bardzo "lubią" przypominać w piątek wieczorem

    To to moment, kurs weekendowy w revolucie zaczyna się jakoś od 3:00 w
    nocy w sobotę. A 'problem' masz mieć w weekendowych zakupach. To skąd
    przypomnienie w piątek wieczorem? Chcesz tydzień czekać na lepszy kurs o
    ,01 PLN?

    i dać 48 godzin na uzupełnienie, po czym nie jesteś w stanie drugi raz
    wskazać jako metodę tej samej karty.

    Wielokrotnie ponawiałem tą samą kartą i nie było problemów. A także z
    opóźnieniem płatności o trzy dni.

    > Poza tym jak kupuję w piątek wqwiony po robocie, to chciałbym żeby w nocy wysłali i
    może będzie na wtorek-środę ;-)

    Nooo, na kursie stracisz jakieś 2PLN na 100EUR. Zaiste, strata po ch...

    > A do soboty wqwienie przechodzi i nici z zakupów ;-))
    > Do tego każdy amazon (com, de, co.uk, fr, it) ma swoje reguły.

    Albo rybka albo ...

    --
    Pete