  • Data: 2018-07-19 12:55:00
    Temat: Re: Kantor PKO BP
    Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-07-19 o 12:54, ń pisze:
    > Lubię sobie czasemk coś kupić w weekend (przykładowo amazon czy ebay) bez czekania
    na poniedziałek do zapłacenia (eur/gbp/usd) i bez płacenia za przelewy ekspresowe i
    trzymania zapasu w różnych walutach. Alik był niezły do czasu, jak najbliższy mi
    kasowy oddział czynny 7 dni w tygodniu (centrum handlowe) zlikwidowali.

    Do zakupów na amazonie nie trzeba mieć dudków żeby sfinalizować zakup.
    Amazon sam uprzejmie przypomni, że nie mógł pobrać środków i żeby
    zweryfikować metodę płatności.
    Więc jeśli kupujesz w weekend, to w poniedziałek zasilasz konto.

    --
    Pete